קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות24
ציון בריאות7
מגזין

קאפקייקס קנולי

קאפקייקס קנולי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל Cupcakes Cannoli. מתכון זה מספק 24 מנות. עם 589 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 40 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 311 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לך קרם כבד, קמח, תמצית vanillan, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 5 דקות. נסו קאפקייקס קנולי, קאפקייקס קנולי, ו קאפקייקס קנולי (מתכונים דומים).

הוראות

1
עבור העוגות: מחממים תנור הסעה ל 325 מעלות F. קו 24 מחבתות קאפקייקס בגודל רגיל עם ספינות.
מרכיבים שתצטרך
2
מערבבים את הקמח, גרידה כתומה, אבקת אפייה ומלח בקערה. במיקסר לעמוד, קרם את הסוכר והחמאה במהירות בינונית עד אור ורך, 4 עד 8 דקות. לאט לאט להוסיף את הביצים אחד בכל פעם, גירוד הקערה לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
3
מוסיף את תמצית וניל ושמן כתום למיקסר. במהירות נמוכה, בהדרגה לסירוגין הוספת תערובת הקמח ואת החלב, מתחיל ומסתיים עם החומרים יבשים, ומערבבים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
4
כאשר התערובת חלקה, לחלק את הבלילה באופן שווה לתוך ספינות cupcake מוכן.
מרכיבים שתצטרך
5
אופים עד השחמה קלה מבושל באופן מלא דרך, כ 15 דקות. מגניב לגמרי.
6
למילוי: עם כף גדולה מעץ או מתכת, מערבבים את הריקוטה, הסוכר של ממתקים, שוקולד וקליפת תפוז בקערה בינונית עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
1
מניחים את השוקולד בקערה עמידה לחום בינוני. בסיר קטן מעל חום בינוני, להביא את השמנת והסוכר הכבדים לרתיחה להבטיח שהסוכר הוא מומס לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
2
יוצקים את תערובת שמנת וסוכר על השוקולד ולתת לשבת 5 דקות. בהדרגה להקציף עד חלקה. מגניב לגמרי.
מרכיבים שתצטרך
3
עבור קרם שקדים: במערבל דוכן עם הקובץ המצורף whisk, לנצח את הקרם, סוכר הדבק שקדים עד הקרם הוא חזק מספיק כדי צינור על העוגות אבל לא נוקשה מדי חמאתי.
מרכיבים שתצטרך
1
חותכים חור קטן בגודל של ליבת תפוח בכל עוגה ולמלא עם קרם קנולי. צינור כמות קטנה של גנאש על כל פני השטח של הקאפקייק ולעשות את אותו הדבר עם קרם שקדים. למעלה עם שקדים קלויים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקממרח שקדיםממרח שקדים24ריבס, קצוץ טרי או קפואשקדים קלויים, לקישוטשקדים קלויים, לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2(חוֹרֶף)שוקולד מריר קצוץ דקשוקולד מריר קצוץ דק142אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שוקולד מריר, קצוץ דקשוקולד מריר, קצוץ דק2(חוֹרֶף)קליפה כתומה מסוכרת דקקליפה כתומה מסוכרת דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים4קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1(יכול להיות או להרחיק)שמן כתוםשמן כתום2(חוֹרֶף)גרידה כתומהגרידה כתומה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלפי עוגהלפי עוגה11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)(2 מקלות) חמאה לא מלוחה(2 מקלות) חמאה לא מלוחה11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס