קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות61
מגזין

קארי עדשים אדום

קארי עדשים אדום
קארי עדשים אדום דורש בערך 40 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. במנה עיקרית זו יש 211 קלוריות, 13 גרם חלבון ו 3g של שומן למנה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. גשו לסופר וקנו שורש זנגביל, להדביק קארי, אבקת קארי, ועוד מספר מצרכים כדי להפוך אותו היום. כדי להשתמש ב כורכום הקרקע אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת לימון מלא דובדבנים כקינוח. . רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. עם כפית מתכונים דומים: נקי לאכול גזר & מרק עדשים אדום ג'ינג'ר, קארי אדום תאילנדי עם ירקות, ו קארי עדשים אדום.

הוראות

1
לשטוף את העדשים במים קרים עד שהמים זורמים נקיים (זה חשוב מאוד או עדשים יקבלו "scummy"), לשים את העדשים בסיר עם מים כדי לכסות ומבשלים מכוסה עד העדשים מכרז (להוסיף יותר מים במידת הצורך).
מרכיבים שתצטרך
2
בעוד העדשים מתבשלים: במחבת גדולה או בסיר, לקרמל את הבצל בשמן צמחי.
מרכיבים שתצטרך
3
בעוד הבצלים מתבשלים, מערבבים את משחת הקארי, אבקת קארי, כורכום, כמון, אבקת צ 'ילי, מלח, סוכר, שום וג' ינג ' ר בקערת ערבוב.
מרכיבים שתצטרך
4
מערבבים היטב. כאשר הבצלים מבושלים, מוסיפים את תערובת הקארי לבצל ומבשלים על חום גבוה ערבוב כל הזמן במשך 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
5
מערבבים את מחית העגבניות ומפחיתים את החום, מאפשרים לבסיס הקארי להתבשל עד שהעדשים מוכנות.
מרכיבים שתצטרך
6
כאשר העדשים הם במכרז לנקז אותם בקצרה (הם צריכים ספגו את רוב המים אבל אתה לא רוצה את הקארי להיות מרושל מדי).
מרכיבים שתצטרך
7
מערבבים את בסיס קארי לתוך עדשים ומגישים מיד.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות כרמי קול אלפארו ויניארד גרונר Veltliner. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 38 דולר לבקבוק.
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
כרמי Vocal Alfaro Vineyard Gruner Veltliner
זה 100% המבנה של גרונר Veltliner מעורר קנאה. בשילוב עם תרסיס המלח הקריר ממפרץ מונטריי ותסיסה של 50% חבית, הפרופיל ממשיך להרשים במורכבותו בין פירות פרדס ירוקים ועולה. גימור מרענן ורענן משקף את המאפיינים הקלאסיים של פלפל לבן ומינרליות סטונית עם מעט מליחות.