קושימומחה
מוכן ב1 ש, 4 דק.
מנות30
ציון בריאות10
מגזין

קארי צמחי סמוסה

קארי צמחי סמוסה
קארי צמחי סמוסה עשוי להיות רק מתאבן hor אתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? מתכון טבעוני זה יש 75 קלוריות, 2 גר' של חלבון, ו 3g של שומן למנה. והוא יספק כ 30 מנות. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של Recipezaar כולל מאווררים 1. זה ... לא יקר מתכון לאוהדים של אוכל הודי. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו 4 דקות. אם יש לך קמח, אפונה, בצל, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סמוסה, איך לעשות סמוסה, פיצה צמחונית בקארי, ו המבורגרים צמחוניים בקארי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
רעננות מבריקה מחמיאה לטעמים הפריכים והיבשים של אשכוליות, תפוחים ופלפל לבן בגרונר האוסטרי המצטיין הזה. היין המושלם לימי חוף, ימי פיקניק, וכל יום.