קושיקשה
מוכן ב55 דק.
מנות4
ציון בריאות85
מגזין

קוטו עדשים מדרום הודו

קוטו עדשים מדרום הודו
. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular גדול של 88%. נסו Thotakura Kootu - Mulai Keerai Kootu - דרום הודי Kootu עם עלי Amaranth, עוגות עדשים דרום הודיות עם Raita, ו עוגות עדשים דרום הודיות עם Raita (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים את העדשים האדומים, אפונה יונה, אפונים צהובים מפוצלים, ומים לרתיחה בסיר. להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים עד האפונה הם מכרז, על 30 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הוסף עוד מים במידת הצורך כדי למנוע מהם להתייבש.
מרכיבים שתצטרך
3
בינתיים, מחממים את שמן הירקות במחבת גדולה מעל חום בינוני. מערבבים את זרעי החרדל, ומבשלים עד שהם מתחילים לגמגם פופ, על 2 דקות. מערבבים את עלי הקארי עד נבול, ולאחר מכן מוסיפים את הגזר, ומבשלים במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים את הקישואים, אפונה, כורכום, פתיתי פלפל אדום, ומלח. מבשלים ומערבבים עד שהירקות מתרככים, כ -5 דקות. מערבבים את האפונה המבושלת ואת הקוקוס כדי לשרת.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, Riesling, ו Sparkling רוזה הם הבחירה העליונה שלי עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר) עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
ברגר גרונר Veltliner (1 ליטר)
גרונר ולטלינר של ברגר הוא הקש הקיצי המובהק! מגוון ענבים לבן אוסטרי זה מייצר יין פריך וממוקד מינרלים עם רמזים של הדר, קליפת לימון, ליצ ' י, ומגע של חריפות שעשוי להזכיר לך פלפל לבן. הגוף המרענן והפריך שלה עובד נהדר ביום קיץ חם, במיוחד כאשר אתה בחוץ.