קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות1
ציון בריאות1
מגזין

קוקטייל Vieux Carre

קוקטייל Vieux Carre
קוקטייל Vieux Carre דורש בערך 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. תמורת $4.15 למנה , אתה מקבל משקה שמגיש 1. מנה אחת מכילה 219 קלוריות , 1 גרם חלבון ו -0 גרם שומן . אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. המתכון הזה מבית Allrecipes דורש ליקר, פיישו, קוניאק וקרח. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה נטולת גלוטן, נטולת חלב וידידותית ל-fodmap . רק כמה אנשים אהבו באמת את המנה הים תיכונית הזו. בכל השיקולים, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 22% . הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: קוקטייל Vieux Carre , Vieux Carré Cocktail , וזמן למשקה: Vieux Carré .

הוראות

1
שים קרח בכוס קוקטייל.
מרכיבים שתצטרך
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
2
יוצקים פנימה שיפון, קוניאק, ורמוט ובנדיקטין. לנער את המרירות של אנגוסטורה ופיישו. מערבבים, ואז מסננים לכוס קוקטייל קצרה ומקשטים בטוויסט של קליפת לימון.
מרכיבים שתצטרך
הדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדוםהדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדום
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
ורמוטורמוט
הצעת הגשה: מיושן או סלעים צונניםהצעת הגשה: מיושן או סלעים צוננים
קוניאקקוניאק
שיפוןשיפון

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ'יו וטרביאנו הם הבחירות המובילות שלי לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקיים שמשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, בעוד קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. ה-Blann de Bleu Cuvee Mousseux עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu Cuvee Mousseux
Blanc de Bleu הוא יין שרדונה קליפורניה פרימיום עם רמז נוסף של אוכמניות והוא יין מבעבע עדין השמור לחגיגות בלתי נשכחות. הוא מציע טעמים מפתים ותסיסה ארומטית רעננה - בצבע פסטל חי עם אוכמניות. כל זה כלול בבקבוק סקסי מרשים עם כשרון בטוב טעם. הפרי של בלאן דה בלו גדל בכרמים השקטים של צפון קליפורניה, הידועים במשב הרוח הקריר והצלול שלהם - תנאים אידיאליים לענבים ולקרקעות האקסקלוסיביות המדגישים את האדמה. מאפיינים טעימים. היין המבעבע הזה משתלב היטב עם מתאבנים, סושי וארוחות קלות מאוד.