קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות12
ציון בריאות3
אירועיםקיץ
מגזין

קינוח עוגיות גלידה

קינוח עוגיות גלידה
קינוח עוגיות גלידה לוקח מסביב 15 דקות מתחילתו ועד סופו. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה משמש 12. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 10 גרם חלבון, 34 גרם שומן, ובסך הכל 699 קלוריות. זה יהיה להיט שלך קיץ אירוע. 1 אדם התרשמו מתכון זה. מתכון זה מ טעם הבית דורש חמאה, ציפוי מוקצף מקרטון, עוגיות אוראו וגלידת ונילן. עם כפית ציון של 31%, המנה הזו לא כל כך אדירה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון קינוח עוגיות גלידה ונילן, וניל סוכר עוגיות בצק גלידה וגלידה יצרנית בגידה, ו גלידה בימי ראשון: גלידת בצק עוגיות שוקולד צ'יפס.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו 3-3 / 4 כוסות פירורי עוגיות וחמאה. לחץ לתוך 13 אינץ ' משומן. 9 אינץ'. צלחת.
מרכיבים שתצטרך
פירורי עוגיותפירורי עוגיות
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מורחים בגלידה; מכסים ומקפיאים עד להתייצבות.
מרכיבים שתצטרך
גלידהגלידה
מורחיםמורחים
3
מזלפים ציפוי פאדג ' מעל גלידה; מכסים ומקפיאים עד להתייצבות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב פאדג ' חםרוטב פאדג ' חם
גלידהגלידה
4
מורחים בציפוי מוקצף; מפזרים פירורי עוגיות שנותרו. לכסות להקפיא במשך 2 שעות או עד המשרד.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי מוקצףציפוי מוקצף
מורחיםמורחים
5
מוציאים מהמקפיא 10 דקות לפני ההגשה.

ציוד

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, מרכיב, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, יכול אפרסקים, סחוט, מוסקטו, סוג פריט בתפריט, Moscato Dasti

שרי שמנת, משקה אלכוהולי ומרכיב הם הבחירות המובילות שלי לגלידת ונילן. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
נ. ב. ג ' ונסון אסטייט קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. גימור נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול לאלה שיאפשרו לו להזדקן". משקה טרום-פרנדיאלי מועדף. קחו את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. גם נפלא אחר הצהריים הקרים, מוגש עם ביסקוטי כדי לטבול ב "סגנון איטלקי". "