קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות4
ציון בריאות1
מגזין

קלאסי Beurre Blanc: רוטב חמאה לבן

קלאסי Beurre Blanc: רוטב חמאה לבן
קלאסי Beurre Blanc: רוטב חמאה לבן יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את רפרטואר הרוטב שלך. והוא יספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 540 קלוריות, 1 גרם של חלבון ו57 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %5 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. גשו לסופר וקנו יין, שמנת, חמאה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן ראשוני וצמחוני דיאט. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. עם כפית ציון של 14% המנה הזאת די גרועה. נסו צדפות צרובות מחבת עם עגבנייה ושוקולד לבן Beurre Blanc, רוטב בלאן Beurre, ו רוטב Beurre Blanc כתום למאכלי ים (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר 2 ליטר כבד, לשלב חומץ, יין, שאלוט, לימון ועלים מפרץ לעשות עירוי. מבשלים מעל חום בינוני במשך 5 עד 8 דקות עד התערובת מצטמצמת כדי להדביק רטוב, על 2 כפות.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
שאלותשאלות
חומץחומץ
לימוןלימון
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מוסיפים את הקרם וממשיכים להתבשל עד מופחת שוב על 2 כפות. קרם מתווסף כדי להפוך את הרוטב יציב יותר ופחות סביר להפריד.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
רוטברוטב
3
להפחית את החום נמוך ולהסיר את עלי המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
4
להקציף את נתחי חמאה בקבוצות קטנות. החמאה צריכה להמיס ללא הרוטב מקבל חם מדי, לייצר רוטב שמנת emulsified. אל תתנו לרוטב ללכת מעל 130 מעלות F, שבו הוא יפריד. אם הרוטב מתחיל להישבר, להסיר מהחום, להוסיף 2 קוביות קרח לטאטא עד שהוא מתקרר וחוזר יחד. מתבלים במלח ופלפל, מקפלים בעירית ומגישים מיד. שמור מכוסה במקום חם במשך כמה שעות, במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
קוביות קרחקוביות קרח
חמאהחמאה
עיריתעירית
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
5
מגישים עם דגים או ירקות.
מרכיבים שתצטרך
ירקירק
דגיםדגים