קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות9
מגזין

קסדיות עוף עם גבינה

קסדיות עוף עם גבינה
המתכון גבינה עוף Quesadillas יכול לספק את התשוקה המקסיקנית שלך בערך 20 דקות. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 19 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 284 קלוריות. אם יש לכם גבינת מונטריי ג'ק, קרם מרוכז של קמפבל של מרק עוף, קצב וסלסה עבה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב טורטיות הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,צ'יפס סוכר קינמון כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, ו-2 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמו מתאבן תקציב ידידותי. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular די טוב של 50%. נסו קסדיות עוף עם גבינה, קסדיות עוף עם גבינה, ו קסדיות עוף עם גבינה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. אתה יכול לנסות יין פינו נואר אורגני סטולץ. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג 5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 26 דולר לבקבוק.
פינו נואר אורגני של סטולץ
פינו נואר אורגני של סטולץ
הפינו הזה מראה היטב את צבעו העשיר והארומה הפרחונית של נקיק קולומביה האורגני פינו נואר (Pinot noir). הכל כדי שהיין הזה יקבל שנים של הזדקנות או ישתכר במקום.