קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות2
ציון בריאות1
מגזין

קפה תאילנדי

קפה תאילנדי
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אסיאתיים, אז תנו הזדמנות ל קפה תאילנדי. מנה אחת מכילה 65 קלוריות, 2 גרם של חלבון ו2 גרם של שומן. אתה מקבל משקה שמגיש 2. גשו לסופר וקנו הל טחון, פולי קפה טחונים, חלב מרוכז ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה מ Allrecipes יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן וצמחוני דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 10 דקות. עם כפית ציון של 17% המנה הזאת לא כל כך סופר. נסו קפה תאילנדי, מתכון קפה קר תאילנדי, ו פודינג לחם תאילנדי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים קפה והל במסנן של מכונת הקפה שלך.
מרכיבים שתצטרך
הלהל
קפהקפה
2
מניחים מספיק מים כדי להפוך 2 כוסות קפה במכונה. תדליק את מכונת הקפה.
מרכיבים שתצטרך
קפהקפה
מיםמים
3
יוצקים קפה מבושל לתוך 2 כוסות קפה, ומערבבים 1 כף חלב מרוכז ממותק לתוך כל כוס.
מרכיבים שתצטרך
חלב מרוכז ממותקחלב מרוכז ממותק
קפהקפה
4
לשרת.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. הלובנזי צ ' נין בלאן עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Lubanzi Chenin Blanc
Lubanzi Chenin Blanc
את 2018 לובנזי Chenin Blanc נמשך מתוך תערובת של גפנים מבוגרים, יבשים מגודלים בוש & צעיר, לטפטף גפנים מושקים. צבע הקש העמוק שלה מצביע על רעננות בשל ומורכבות. האף מביא פירות טרופיים & אבן הראשון, מעורר מחשבות של מנדרינה & ליצ ' י. החיך הוא עגול ובשרני, דוחף ליצ ' י קדימה שוב, יחד עם אפרסק לבן, משמש & תפוח ירוק, כל נישא על ידי מגע של חומציות גבוהה. יש בהירות & רמז קל של לחם טרי בכל רחבי. הסיום הוא ארוך, רך & חיבה.