קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות6
ציון בריאות9
מגזין

קציץ בשר

קציץ בשר
קציץ בשר אטק עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלך. מתכון זה מכין 6 מנות עם 885 קלוריות, 77 גרם חלבון, ו 57 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %21 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 1 אדם מצא שהמתכון הזה טעים ומשביע. אם יש לכם רוטב פלפלים, בצל, כיכר בשר וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זמן הכנת המתכון כ 20 דקות. זה הביא לך על ידי כולםמתכונים. עם כפית ציון 43%, המנה הזו די טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון לחם בננה אטק, עוגת שוקולד לילדים, ו קציץ בשר קלאסי-קציץ הבשר האחרון שתזדקק לו אי פעם.

מרכיבים

170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בייקון פרוס דק (8 עד 12 פרוסות, תלוי בצורת כיכר)בייקון פרוס דק (8 עד 12 פרוסות, תלוי בצורת כיכר)4(חוֹרֶף)דיאט קרם סודהדיאט קרם סודה6ריבס, קצוץ טרי או קפואסוכר חום-קטשופ זיגוגסוכר חום-קטשופ זיגוג1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקטשופ או רוטב צ'יליקטשופ או רוטב צ'ילי2(יכול להיות או להרחיק)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון4(יכול להיות או להרחיק)סיידר או חומץ לבןסיידר או חומץ לבן2largesביציםביצים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טחוניםעלי פטרוזיליה טחונים2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה6ריבס, קצוץ טרי או קפואקציץ בשרקציץ בשר907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)תערובת קציץ בשר (50% צ'אק טחון, 25% חזיר טחון, 25% טחוןתערובת קציץ בשר (50% צ'אק טחון, 25% חזיר טחון, 25% טחון1( חצילים)בצל, קצוץבצל, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל אדום חריףרוטב פלפל אדום חריף11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרקרים מלוחים כתושים (בערך 16) או שיבולת שועל מהירה או 1 1/3 כוסות פירורי לחם טרייםקרקרים מלוחים כתושים (בערך 16) או שיבולת שועל מהירה או 1 1/3 כוסות פירורי לחם טריים1(יכול להיות או להרחיק)עלי טימין יבשיםעלי טימין יבשים6ריבס, קצוץ טרי או קפואעגל)עגל)2(יכול להיות או להרחיק)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחלב מלא או יוגורט רגילחלב מלא או יוגורט רגיל2(יכול להיות או להרחיק)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: קברנה סוביניון, Zinfandel

קברנה סוביניון וזינפנדל הם הבחירות המובילות שלי לקציץ בשר. קציץ בשר יעבוד עם יינות אדומים רבים. אנו ממליצים על משהו נועז ופירותי, כמו קברנה סוביניון או זינפנדל. מקסוויל קברנה סוביניון עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 52 דולר לבקבוק.
מקסוויל קברנה סוביניון
מקסוויל קברנה סוביניון
לקברנה סוביניון שלנו יש גווני אודם ונופך מפוארים עמוקים עם ניחוחות מפתים של בושם, ארז ופירות כהים בשלים בשכבות וניל, קסיס ופלפל שחור. הסיום ארוך ועשיר.