קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות100
מגזין

קציצות חרדל מסאלה ירקות

קציצות חרדל מסאלה ירקות
גשו לסופר וקנו קמח חומוס, אבקת כמון, ירקות וחרדל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. זה הוא יקר למדי. מתכון לאוהדים של אוכל הודי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן ותפריט טבעוני. נסו ירקות דרומיים מושלמים (כרוב, סלק, כרוב ירוק, חרדל), כרוב מטוגן, ירוק חרדל, וכריך שוויצרי אדום, ו ירקות חרדל עם רוטב חרדל שמנת (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Aichenberg פרימיום גרונר Veltliner עם 4.2 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
Aichenberg Premium Gruner Veltliner
גרונר הפרמיה של אייכנברג Veltlinern הוא מעדן אוסטרי משפחתי. יש לו ניחוחות של פירות טריים spiciness, עם הערות של פירות טרופיים ופלפל. הטריות בטעם נותנת טעמים של תפוחים ירוקים אשר לאורך זמן לארוז אגרוף בסוף. יין זה משתלב היטב עם בשר לבן, דגים, גבינות ומנות איטלקיות כגון פיצה ופסטה.