קושימומחה
מוכן ב1 ש
מנות6
ציון בריאות36
מגזין

קציצות עוף פלורנטין

קציצות עוף פלורנטין
קציצות עוף פלורנטין עשויות להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למנה העיקרית שלכם. מנה אחת של צלחת זו מכילה סביב 23 גרם חלבון, 12 גרם שומן, ובסך הכל 292 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מתכון זה מ טעם הבית דורש דלעת ספגטי, פטריות, בזיליקום ותרד. 94 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 1 שעה. עם כפית ציון 93%, המנה הזו סופר. נסו קציצות עוף פלורנטין, מק וגבינה פלורנטין וקציצות נקניקיות עוף צלויות, ו ארוזים בטעמים עשירים בתרד, גבינה ושום, קציצות העוף פלורנטין האלה טעימות כל כך עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את שמונת המרכיבים הראשונים. מפוררים עוף מעל תערובת ומערבבים היטב. מעצבים ל-1-1/2 אינץ'. ביצים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מניחים קציצות על רשת בתבנית אפייה רדודה.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
3
אופים, ללא כיסוי, בחום של 400 כוס למשך 20-25 דקות או עד שכבר לא ורוד. בינתיים חותכים את הדלעת לשניים לאורכה; זרוק זרעים.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
זרעיםזרעים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מניחים את הדלעת חתוכה כלפי מטה על צלחת חסינת מיקרוגל. מיקרוגל, לא מכוסה, גבוה למשך 15-18 דקות או עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
ציוד שתשתמש בו
מיקרוגלמיקרוגל
5
לרוטב, במחבת טפלון גדולה, הקפיצו פטריות בשמן עד שהם רכים. מערבבים פנימה את שאר החומרים. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, במשך 8-10 דקות או עד להסמכה קלה.
מרכיבים שתצטרך
פטריותפטריות
רוטברוטב
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
6
מוסיפים קציצות ומחממים.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
7
כאשר סקווש הוא מגניב מספיק כדי להתמודד, להשתמש במזלג להפריד גדילים.
מרכיבים שתצטרך
סקוושסקווש
8
מגישים עם קציצות ורוטב.
מרכיבים שתצטרך
כדורי בשרכדורי בשר
רוטברוטב

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)רוטב עגבניות יכולרוטב עגבניות יכול397אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצחניתן לקצוץ עגבניות, לא מצוחצח11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)בצל מיובשבצל מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יבשיםפירורי לחם יבשים2ביצים, מוכות קלותביצים, מוכות קלות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פטריות טריות פרוסותפטריות טריות פרוסות2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טריה טחוןפטרוזיליה טריה טחון1שן שום, טחוןשן שום, טחון454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 קילו עוף בשר לבן טחון1 קילו עוף בשר לבן טחון21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזן מגוררתגבינת פרמזן מגוררת01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1( חצילים)דלעת ספגטידלעת ספגטי283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)החבילה תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבשהחבילה תרד קצוץ קפוא, מופשר וסחוט יבש