קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

קרוסטטה ריבה איטלקית

קרוסטטה ריבה איטלקית
קרוסטטה ריבה איטלקית עשויה להיות רק הים התיכון מתכון שאתה מחפש. מתאים ל-4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 15 גרם חלבון 10 גרם של שומן, וסך הכל 789 קלוריות. 12 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זה עובד הכי טוב כמו קינוח, והוא נעשה בערך 30 דקות. אם יש לכם ריבה, קערות ערבוב, השתמש בעשרות טעמים), וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו קרוסטטה ריבה איטלקית, קרוסטטה ריבה איטלקית, ו חצילים ועגבניות קרוסטטה (עוגה כפרית איטלקית) (מתכונים דומים).

מרכיבים

3(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים21 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרקערות ערבובקערות ערבוב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)1גיליוןעוגייה ללא מקלעוגייה ללא מקל2largesביצים (גדול, לפחות זה מה שאנחנו מעדיפים)ביצים (גדול, לפחות זה מה שאנחנו מעדיפים)4ריבס, קצוץ טרי או קפואMicroplane או כלי zesting בסדר אחרMicroplane או כלי zesting בסדר אחר1( חצילים)גרידת הדר (התערובת האידיאלית שלנו היא 1/2 לימון ו 1/2 תפוז בינוני; עשינו את זה עם לימון שלם או תפוז שלם)גרידת הדר (התערובת האידיאלית שלנו היא 1/2 לימון ו 1/2 תפוז בינוני; עשינו את זה עם לימון שלם או תפוז שלם)283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פירות מורחים או מרמלדה (ריבת תפוז היא הטעם המסורתי בשימוש, אבל יש לנופירות מורחים או מרמלדה (ריבת תפוז היא הטעם המסורתי בשימוש, אבל יש לנו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח, מחולק (התערובת האידיאלית שלנו היא 1.5 כוס חיטה מלאה 1.5 כוס unbleached כל המטרה; עשינו את זה עם כל חיטה מלאה או כל unbleached כל המטרה גם כן)קמח, מחולק (התערובת האידיאלית שלנו היא 1.5 כוס חיטה מלאה 1.5 כוס unbleached כל המטרה; עשינו את זה עם כל חיטה מלאה או כל unbleached כל המטרה גם כן)28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)משמש ד ens של טעמים)משמש ד ens של טעמים)

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו הם בחירות נהדרות לאיטלקית. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. הברון Ricasoli Colledila קיאנטי Classico Gran Selezione עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 85 דולר לבקבוק.
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
Barone Ricasoli Colledila Chianti Classico Gran Selezione
צבע אודם בהיר וריכוז מדהים של ניחוחות. שֶׁלָה אוורירי, פרחוני ו balsamic הערות להכות על האלגנטיות הטרייה שלהם. הערות של דובדבן, דובדבן חמוץ, דובדבן שחור, דובדבן מורלו, סגול, מנטה, אניסיד, קינמון. כל הפאר שלה בא לידי ביטוי בחך עם איזון יוצא דופן בין ריכוז חומציות ואלגנטיות. התווים האופייניים של פירות אדומים המורחבים על ידי הטאנינים המתוקים ותחושות המינרלים חוזרים. נקי, אלגנטי, משתהה, ועדין.