קושירגיל
מוכן ב20 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

קרוקט חזיר וגבינה

קרוקט חזיר וגבינה
קרוקטים של חזיר וגבינה עשויים להיות רק התוספת שאתה מחפש. מתכון זה משמש 8. המתכון הזה מכסה 4% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 5 גרם חלבון, 5 גרם שומן, ובסך הכל 91 קלוריות. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, תפוחי אדמה מן גזר לבן-מתכון מחית תפוחי אדמה, גבינת גרוייר, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 12 אנשים מצאו שהמתכון הזה טעים ומשביע. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני מוצק של 44%. נסוארוחת בוקר עם חזיר וגבינה, מחווני חזיר וגבינה בהוואי, ו תבשיל חום חזיר וגבינה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערה מערבבים את תפוחי האדמה,1/4 כוס קמח, גבינה ונקניק עם מרית גומי גדולה עד לאיחוד. מתבלים במלח ופלפל, לפי הטעם ומחלקים את התערובת ל -8 מנות שוות. משפשפים את הידיים בכמות קטנה של קמח ויוצרים את המנות לדיסקים שטוחים קטנים בעובי של 1/2 אינץ'. השתמש בקמח מספיק בכדי למנוע מתפוחי האדמה להידבק לידיים שלך, אך אל תצפה אותם לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
תפוח אדמהתפוח אדמה
גבינהגבינה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חםחם
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
קערהקערה
3
מחממים את השמן במחבת טפלון גדולה על אש בינונית-נמוכה. רדוד-מטגנים את הקרוקטים, הופכים פעם אחת, עד להזהבה, כ -4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוציאים מהשמן ומסננים על צלחת מרופדת במגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
5
תנו לקרוקטים להתקרר כ -5 דקות לפני ההגשה.
6
הערת קוק: מתכון זה מכפיל את עצמו בקלות אם יש לכם מספיק שאריות תפוחי אדמה.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה