קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

קרפים ירקות קיץ

קרפים ירקות קיץ
קרפים ירקות הקיץ עשוי להיות מתכון טוב כדי להרחיב את הרפרטואר כמובן העיקרי שלך. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה כ 15 גרם חלבון 17 גרם של שומן, וסך הכל 308 קלוריות. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. לכי לחנות ותקני קרם, מיץ לימון, שעועית ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן זית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,בננה מוקפצת, גרנולן ופרפית יוגורט כקינוח. בסך הכל, מתכון זה מרוויח לא כל כך מצטיין spoonacular ציון של 40%. מתכונים דומים: קיץ קרפים ירקות - 4 נקודות, Rava Dosas (קרפים הודיים) עם קיץ סקווש + עגבניות חומוס מסאלה, ו קרפים מלאים ירקות קלויים עם קולון פלפל אדום.

מרכיבים

49 אינץ ' 9 אינץ ' "מוכן לשימוש" קרפים, (ראה טיפ)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעירית טרייה קצוצה, מחולקת, ועוד לקישוטעירית טרייה קצוצה, מחולקת, ועוד לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים, (מ 1 אוזן גדולה; ראה עצה)גרעיני תירס טריים, (מ 1 אוזן גדולה; ראה עצה)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשעועית ירוקה קצוצהשעועית ירוקה קצוצה21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון3(חוֹרֶף)חלב דל שומןחלב דל שומן796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת חמוצה מופחתת שומןשמנת חמוצה מופחתת שומן1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקpart-גבינת ריקוטה דל שומןpart-גבינת ריקוטה דל שומן01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל טחון טריפלפל טחון טרי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח, מחולקמלח, מחולק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקישואים קצוציםקישואים קצוצים

יין מומלץ: בורדו, שמפניה, בורדו לבן

בורדו, שמפניה ובורגונדי לבן הן אפשרויות נהדרות לצרפתית. יין צרפתי הוא מגוון בדיוק כמו אוכל צרפתי, אבל אתה כמעט ולא להשתבש עם שמפניה. אם הארוחה שלך דורשת יין לבן, אתה יכול גם לנסות בורגונדי לבן. לאדום, נסה תערובת בורדו אדומה. ה-Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 8 דולר לבקבוק.
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
Domaines Barons de Rothschild Reserve Speciale Bordeaux Blanc
תערובת של 60% Semillon ו 40% סוביניון בלאן.צבע קש-צהוב ברור כשמש. האף הוא חזק ארומטי, עם ניחוחות אקזוטיים דומיננטיים (הדר, ליצ ' י) של סוביניון בלאן. התקפה גופנית מלאה על החיך, פיתוח טעם רענן ותוסס עם ניחוחות עזים של אשכוליות וליים על הגימור. תוסס ומלא טעם.