קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות57
מגזין

רוברט צלעות

רוברט צלעות
רוברט צלעות נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 12 גרם חלבון 3 גרם של שומן, וסך הכל 650 קלוריות. המתכון הזה מכסה %27 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מלח כשר, פלפל כמובן, אבקת קאייןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב אבקת ג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות ג'ינג'ר ללא ביצים | עוגיות ג' ינג'ר מולסה לעיסה כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. מתכונים דומים: יותר טוב מרוברט רדפורד., רוברט רדפורד., ו Robert E. Lee Bundt.

הוראות

1
הכן מעשן לחום גבוה, 450 מעלות F. כדי להכין את הצלעות, להסיר את עור הכסף מאחור או מתחת לצלע בצד.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
2
מערבבים את הרטבים סויה ווסטרשייר יחד. ואז על תבנית אפייה או מחבת, לנגב על נוזל השפשוף ומפזרים לשפשף את הצלעות. לאחר צליעה ותיבול, מניחים את הצלעות על המדף של המעשן ומבשלים 1 שעה. לנגב או למרוח פעמיים במהלך הבישול. לאחר הצלעות בישלו במשך 1 שעה, זיגוג עם רוטב ברביקיו ולסיים במשך 10 דקות אחרונות כדי לאפשר לרוטב זיגוג הצלעות.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
רוטברוטב
צלעותצלעות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
מחבתמחבת
3
לשרת וליהנות. הערה של קוק: צלעות עשויות לדרוש זמן בישול נוסף בשל גודל ורכות.
מרכיבים שתצטרך
צלעותצלעות
4
עם כף עץ, למזג את הסוכר החום, קאיין, אבקת שום, אבקת בצל, פלפל לבן, מלח, חרדל יבש, פלפל שחור, תיבול מאכלי ים ואבקת זנגביל עד מעורב. ואז תיק עד השימוש.
מרכיבים שתצטרך
תיבול פירות יםתיבול פירות ים
אבקת שוםאבקת שום
אבקת ג ' ינג ' ראבקת ג ' ינג ' ר
פלפל שחורפלפל שחור
אבקת בצלאבקת בצל
פלפל לבןפלפל לבן
סוכר חוםסוכר חום
אבקת חרדלאבקת חרדל
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
5
בקערה, להקציף יחד קטשופ, סוכר, חומץ, חרדל, רוטב ווסטרשייר, קאיין ומלח בסיר על אש נמוכה. מבשלים 5 עד 6 דקות כדי למזג טעמים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
קטשופקטשופ
חרדלחרדל
חומץחומץ
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
קערהקערה
6
הסר מהחום והחזק עד השימוש.

מרכיבים

4מתליםצלעות בייבי גבצלעות בייבי גב2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדיאט קרם סודהדיאט קרם סודה2(חוֹרֶף)אבקת קאייןאבקת קאיין2(חוֹרֶף)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל יבש, כמו של קולמןחרדל יבש, כמו של קולמן2(חוֹרֶף)גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה11 קילו קישואים,אבקת ג'ינג'ראבקת ג'ינג'ר7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3(חוֹרֶף)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר2(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פלפל שחור קורספלפל שחור קורס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ יין אורזחומץ יין אורז1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)גבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעםגבינת פקורינו-רומנו מגוררת טרי, או לפי הטעם5(יכול להיות או להרחיק)תיבול פירות ים, כגון מפרץ הישןתיבול פירות ים, כגון מפרץ הישן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחרדל קרקע אבןחרדל קרקע אבן2(חוֹרֶף)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר