קושיקל
מוכן ב5 דק.
מנות4
ציון בריאות7
מגזין

רוטב אלפרדו מהיר וקל

רוטב אלפרדו מהיר וקל
תשכחו לצאת לאכול או להזמין אוכל בכל פעם שאתם חושקים באוכל ים תיכוני. נסו להכין רוטב אלפרדו מהיר וקל בבית. מתכון זה משמש 4. רוטב זה יש 703 קלוריות, 28 גרם חלבון, ו 61 גרם שומן למנה. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מכלמתכונים דורש חלב, גבינת שמנת, שום, גבינת פרמזן. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ראשוני וקטוגני דיאטה. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 5 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון כף של 43%. רוטב אלפרדו מהיר וקל, רוטב אלפרדו מהיר וקל, ו רוטב אלפרדו מהיר וקל דומים מאוד למתכון הזה.

יין מומלץ: קיאנטיname, ורדיקיו., Trebbiano

קיאנטי, ורדיצ ' יו וטרביאנו הם בחירה מצוינת לאיטלקית. האיטלקים יודעים אוכל והם יודעים יין. טרביאנו ורדיצ ' יו הם יינות לבנים איטלקיים המשתלבים היטב עם דגים ובשר לבן, ואילו קיאנטי הוא אדום איטלקי נהדר למנות כבדות ונועזות יותר. פיצ ' יני קיאנטי קלאסיקו עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 10 דולר לבקבוק.
פיצ ' יני קיאנטי קלאסיקו
פיצ ' יני קיאנטי קלאסיקו
אודם בהיר עם רמז של סגול. שזיפים, תווים סגולים מתערבבים עם גרגרי יער שופעים ובשלים. מרחיבה וחיה על החיך, עם תחושת פה מתמשכת וקטיפתית. הסיום הארוך קבור בפירות.יין רב תכליתי, המוגש בצורה הטובה ביותר ב-64 אלף, פנטסטי עם בשרים אדומים עסיסיים, בגריל או קלוי.