קושיבינוני
מוכן ב25 דק.
מנות12
ציון בריאות3
מגזין

רוטב ברביקיו אוכמניות של מני

רוטב ברביקיו אוכמניות של מני
רוטב ברביקיו אוכמניות של מני יכול להיות רק הרוטב שאתה מחפש. והוא יספק כ 12 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 1 גר' של חלבון, 1 גרם של שומן, וסך הכל 66 קלוריות. המתכון הזה מכסה %3 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם שמן זית, אוכמניות, פלפל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. יום האב יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. זמן הכנת המתכון כ 25 דקות. . המתכון הזה מתאים לרגישים לגלוטן וחלב. עם כפית ציון של 30% המנה הזאת די גרועה. נסו רוטב ברביקיו אוכמניות, רוטב ברביקיו אוכמניות צ'יפוטלה, ו רוטב ברביקיו אוכמניות-בורבון (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים שמן זית במחבת מעל חום בינוני; מבשלים ומערבבים בצל, שום וג ' ינג ' ר עד הבצל מתרכך, כ 8 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
תערובת סלאו קולי בשלושה צבעיםתערובת סלאו קולי בשלושה צבעים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
מוסיפים אוכמניות, סירופ מייפל, חומץ סיידר, חומץ בלסמי, רוטב ווסטרשייר, מולסה, מיץ לימון, קינמון, כמון, אבקת צ ' ילי, פפריקה, פפריקה מעושנת, מלח ופלפל שחור; מערבבים לשלב. מבשלים מעל בינוני-נמוך חום עד רוטב מופחת מעט מבעבע, 5 עד 7 דקות.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
נייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
סירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשהסירופ מייפל טהור (רצוי בדרגה B), בתוספת 4 כפיות להגשה
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
3
הסר מחבת מחום; מגניב מעט.
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
4
יוצקים רוטב לתוך בלנדר לא יותר מחצי מלא. מכסים ומחזיקים מכסה; דופק כמה פעמים לפני היציאה על להתמזג. מחית בקבוצות עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות

מרכיבים

2(חוֹרֶף)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)1 חציל גדול, קלוף וחתוך לעיגולים בגודל 1/2 אינץ' (תזדקק ל-8 סיבובים לפחות)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'חבילה אחת (8 אונקיות) גבינת שמנת, חתוכה לקוביות בגודל 1 אינץ'1(יכול להיות או להרחיק)1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף2(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)1אינצ ' יםג'ינג'ר טרי, מגורדג'ינג'ר טרי, מגורד3ציפורןשום, טחוןשום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)פסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטהפסטה קליפת תינוק, מבושלת אל דנטה1(יכול להיות או להרחיק)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסירופ מייפל אמיתיסירופ מייפל אמיתי2(חוֹרֶף)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה2(יכול להיות או להרחיק)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות1בצל, קצוץבצל, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1(יכול להיות או להרחיק)1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות2(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

ברביקיו עובד ממש טוב עם יין Zinfandel ו rosé. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. Carnivor זינפנדל עם דירוג 4.2 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
Carnivor Zinfandel
Carnivor Zinfandel
קרנבור בעל גוף מלא זינפנדל הוא עסיסי, נועז, גדול וטעים, שמציע רמזים של תבלין עם מגע חלק לחיך מלא. טעמי פירות כהים אינטנסיביים של אוכמניות, שזיף ו boysenberry מתאימים עם הערות של מוקה, שוקולד מרי, פלפל שחור ותבלינים אפייה. טעמים של וניל ושקדים קלויים משתהים עם גימור ארוך וחלק.