קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות20
ציון בריאות0
מגזין

רוטב ברביקיו תוצרת בית

רוטב ברביקיו תוצרת בית
המתכון רוטב ברביקיו תוצרת בית יכול לספק את התשוקה האמריקאית שלך בערך 30 דקות. מתכון זה מספק 20 מנות. עם 34 קלוריות, 0 גר' של חלבון, ו 0g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה עובד טוב כמו רוטב. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה מושלם עבור יום האב. גשו לסופר וקנו בורבון, מלח כשר, חרדל טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב טבעוני דיאט. נסו רוטב ברביקיו תוצרת בית הטוב ביותר, רוטב ברביקיו תוצרת בית, ו רוטב ברביקיו תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב 1-סיר ליטר, לערבב את כל החומרים. מבשלים מעל חום בינוני, ערבוב כל הזמן עם מקצף, עד התערובת מגיעה לרתיחה. להפחית את החום בינוני נמוך; להמשיך בישול ערבוב עד מעובה, 10 עד 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
מקציףמקציף
2
הסר מהחום. לטעום ולהתאים תיבול במידת הצורך.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
3
העברה למכולה אטומה. לאחסן במקרר עד 1 חודש.

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם בחירה מצוינת לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. אתה יכול לנסות את המאחז הר האוול זינפנדל. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 50 דולר לבקבוק.
מאחז הר האוול זינפנדל
מאחז הר האוול זינפנדל
# 67 Wine Spectator Top 100 של 2008"צפופה ועוצמתית, אך עשירה להפליא, גמישה ומובנית היטב בליבה. מציע ניחוחות של פטל שחור, אדמה טרייה וקלי סמוקי, עם ברי בר בשלים אך ממוקדים, מוקה-אספרסו ופלפל לבן טעמים. לשתות עכשיו עד 2012. 950 מקרים שנעשו.צופה ביין93 נקודות