קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות11
מגזין

רול שרימפס

רול שרימפס
רול שרימפס יכול להיות רק מתאבן אתה מחפש. מנה אחת מכילה עד 27 גרם חלבון 4 גרם של שומן, וסך הכל 246 קלוריות. זה מתכון חלב חינם pescatarian מגיש 4 . לכו לחנות ותביאו בזיליקום, עגבניות, מלח ופלפל ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו רול שרימפס, רול שרימפס ווסאבי, ו רול שרימפס מתובל (מתכונים דומים).

הוראות

1
קוצצים שרימפס, ומערבבים עם מיונז, מיץ לימון טרי, בזיליקום טרי קצוץ, ומלח ופלפל, לפי הטעם. למעלה כל לחמניית נקניקיה עם פרוסות עגבניות ועלי חסה. סלט שרימפס כפית לתוך לחמניות; לשרת מיד, מקושט עם פלחי לימון (אם יש לך כמה).
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
עלי חסהעלי חסה
1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב1-3/4 כוסות כרוב כבוש, שטוף וסחוט היטב
טריז לימוןטריז לימון
1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב
לחמניית נקניקיותלחמניית נקניקיות
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
דראגי פנינה לבנותדראגי פנינה לבנות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם הבחירה הראשונה שלי לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. הפינו האורגני Ziobaffan עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
פינו גריג ' יו אורגני של זיובפה
זיאובפה אורגני פינו גריג ' יו יש ניחוחות עשירים טריים של תפוחים ואגסים עם רמזים של הדרים כי לדעוך לתוך זר פרחים ועל החיך זה בהיר ורענן עם טעמים פירות נפלאים.ZIOBAFFA Pinot Grigio צמדים היטב עם מגוון רחב של מאכלים קלים יותר, במיוחד דגים/רכיכות, עוף, פסטות ברוטב שמנת וגבינות רכות יותר. זה גם אפריטיף אידיאלי. תערובת: 100% פינו גריג ' יו