קושירגיל
מוכן ב15 דק.
מנות10
ציון בריאות0
מגזין

שמנת חלפיניו חווה לטבול

שמנת חלפיניו חווה לטבול
צריך הר ד ' אובר ללא גלוטן וצמחוני? מטבל חווה חלפיניו קרמי יכול להיות מתכון יוצא מן הכלל לנסות. מתכון זה מכין 10 מנות עם 62 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. 12 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. גשו לסופר וקנו צ'ילי, מיץ לימון, שום, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. מההכנה לצלחת, המתכון הזה מסתובב 15 דקות. זה הביא לך את כולםמתכונים. עם כפית ציון 18%, המנה הזו די גרועה. נסו בייקון החווה תירס לטבול, חלפיניו קומקום שבב קרום עוף עם חלפיניו החווה, ו הכנת ארוחות גלגלי רוח חזיר וגבינה עם מטבל חווה ביתי (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים חלב חמאה, צ 'ילי ירוק, מיונז, פלפל ג' לפנו, כוסברה, שום, תערובת רוטב חווה ומיץ ליים במעבד מזון או בבלנדר עד לקבלת מרקם חלק.
מרכיבים שתצטרך
תערובת רוטב ראנץ יבשתערובת רוטב ראנץ יבש
פלפל חלפיניופלפל חלפיניו
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
חלב-חמאהחלב-חמאה
מיץ לייםמיץ ליים
מיונזמיונז
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
שוםשום
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר

יין מומלץ: קאווה, Grenache, שיראז

צ ' ילי עובד ממש טוב עם קאווה, גרנאש ושיראז. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום עוד יותר טוב. יין אחד שתוכלו לנסות הוא מסיה פויגמולטו קאן קסה ברוט קאווה. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 16 דולר.
מאסיה פויגמולטו קאן קסה ברוט קאווה
מאסיה פויגמולטו קאן קסה ברוט קאווה