קושיקשה
מוכן ב35 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

שניצל נקניק עם כרוב כבוש מהיר

שניצל נקניק עם כרוב כבוש מהיר
שניצל נקניק עם כרוב כבוש מהיר הוא חלב חינם ומספק כ 6 מנות. במנה עיקרית זו יש 823 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 46 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %33 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. אם יש לכם חרדל מלא דגנים, סוכר חום, ביציםוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הבירה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes גינס, ויסקי & אייריש קרים כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 35 דקות. מתכונים דומים: נקניק עוף עם כרוב כבוש מהיר, Krapt ונקניק (כרוב כבוש ונקניק מעושן), ו כרוב כבוש מהיר.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
1
מוסיפים את השמן למחבת גדולה על חום בינוני. זרוק את הכרוב לטגן במשך כמה דקות עד הירוקים קמלו מעט.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
ירוקירוק
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים את שאר החומרים למחבת ומבשלים עד שהנוזל מצטמצם בחצי והכרוב רך אך עדיין יש לו מחנק קל. תניח בצד.
מרכיבים שתצטרך
כרובכרוב
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
1
לטאטא יחד את כל החומרים בקערה קטנה ולהניח את הרוטב בצד.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
1
הגדר תחנת breading באמצעות 3plates או מנות עוגה. למנה הראשונה, מוסיפים את הקמח. בצלחת השנייה, לשלב את הביצים עם המים לטאטא אותם יחד. בצלחת השלישית, לזרוק את פירורי הלחם עם פפריקה, אבקת שום, אבקת בצל וצביטות בריאות של מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת שוםאבקת שום
פירורי לחםפירורי לחם
אבקת בצלאבקת בצל
פפריקהפפריקה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
2
דל קלות את הנקניקיות בקמח, ולאחר מכן לשטוף את הביצה, ולאחר מכן מעיל אותם ביסודיות בתערובת פירורי הלחם. שים אותם בצד על מגש.
מרכיבים שתצטרך
נקניקנקניק
לחםלחם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
3
מחממים את שמן קנולה במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה. מטגנים את הנקניקיות עד חום ופריך, על 3 עד 4 דקות לכל צד.
מרכיבים שתצטרך
שמן קנולהשמן קנולה
נקניקנקניק
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מעבירים אותם לצלחת מרופדת בנייר מגבת כדי לנקז.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
5
חותכים לפתוח כל גליל לאורך ולמלא אותם עם נקניקיות מטוגנות. למעלה מנות עם קצת כרוב כבוש, טפטוף עם חרדל לשרת.
מרכיבים שתצטרך
כרוב כבושכרוב כבוש
נקניקנקניק
חרדלחרדל
גלולגלול

מרכיבים

1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבירה גרמניתבירה גרמנית2(חוֹרֶף)בירה גרמניתבירה גרמנית454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)או 6 קישורים נקניק מעושן, butterfliedאו 6 קישורים נקניק מעושן, butterflied3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחםפירורי לחם2(חוֹרֶף)אגוז מוסקט נוסף, לא חובהאגוז מוסקט נוסף, לא חובה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2(חוֹרֶף)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)2ביציםביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה11 קילו קישואים,גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים1-1/4 כוסות דגני מוזליקס עם צימוקים, תמרים ושקדים3(חוֹרֶף)1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)לתיבול בשרלתיבול בשר11 קילו קישואים,בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי1צביטהקמצוץ מלחקמצוץ מלח6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור סדוק טרימלח ופלפל שחור סדוק טרי1ראש קטןסבוי כרוב, גרוססבוי כרוב, גרוס6smallsלחמניות בייגלה או לחמניות מטחנה קטנותלחמניות בייגלה או לחמניות מטחנה קטנות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן3(חוֹרֶף)חרדל מלאחרדל מלא