קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות9
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

שעועית בור

שעועית בור
צריך תוספת ללא גלוטן וללא חלב? שעועית בור יכולה להיות מתכון נהדר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. המתכון הזה מכסה 9% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 5 גרם חלבון, 15 גרם שומן, ובסך הכל של 256 קלוריות. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. אם יש לכם רוטב עגבניות, שמן זית, בצל ירוק וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף טוב של 46%. מתכונים דומים: שעועית ירוקה עם שעועית שחורה מותססת ~ המכונה שעועית ירוקה מלוכלכת, סיר השעועית הטוב ביותר אי פעם-שעועית פינטו ביתית עם אפשרות לסיר לחץ, ו שעועית מחרוזת צרפתית / שעועית ירוקה, סלט עגבניות ובזיליקום.

הוראות

1
מחממים את השמן בסיר גדול שאינו מגיב על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מוסיפים את השום ומקפיצים עד לריכוך, אך לא שחום.
מרכיבים שתצטרך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
3
מוסיפים את הבצל הקלוי.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4
מערבבים פנימה את הקטשופ, רוטב העגבניות, 1 כוס מים, חומץ, רוטב ווסטרשייר, מיץ לימון, רוטב חריף, מולסה, סוכר, שני חרדל, תבלינים, מלח ופלפל שחור ומביאים לרתיחה. מנמיכים את האש לנמוכה ומבשלים, ללא כיסוי, עד להסמכה, כ-15 דקות, תוך ערבוב לעיתים קרובות כדי למנוע חריכה. אם הרוטב הופך סמיך מדי, מוסיפים מעט מים.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס אורז בר, שטוף היטב1 כוס אורז בר, שטוף היטב
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש
3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה
דגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים
צ'יפס קינמון וייטנאמיצ'יפס קינמון וייטנאמי
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
5
מסירים מהאש.
6
מערבבים את השעועית ואת 1 כוס הרוטב יחד.
מרכיבים שתצטרך
חומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשהחומץ תפוחים או רוטב חריף, להגשה
6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים6 עד 8 ביסקוויטים חמים, מפוצלים
7
מקשטים עם בצל ירוק.
מרכיבים שתצטרך
חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'חסה אייסברג, חתוכה לקוביות בגודל 2 אינץ'

מרכיבים

11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה3(חוֹרֶף)סוכר חום כהה ארוז בתקיפותסוכר חום כהה ארוז בתקיפות3(חוֹרֶף)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)4 פאונד תפוחי אדמה רדומים שלמים (בערך 8)21 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.קינמון (מעושן במשך 5 דקות)קינמון (מעושן במשך 5 דקות)11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון11 קילו קישואים,שרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובששרוול טרי טחון או 1 כף שרוול מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים11 קילו קישואים,תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי2(חוֹרֶף)3/4 כפית מולסה3/4 כפית מולסה2(חוֹרֶף)חרדל מוכןחרדל מוכן8ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1( חצילים)בצל, קלוי ואז טחוןבצל, קלוי ואז טחון11 קילו קישואים,חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשילוב של פינטו, כליות וחומוסשילוב של פינטו, כליות וחומוס2(חוֹרֶף)בצל ירוק קצוץ, לקישוטבצל ירוק קצוץ, לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חומץ שריחומץ שרי11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, במידת הצורךמים, במידת הצורך2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים, או יותר במידת הצורךמים, או יותר במידת הצורך3(חוֹרֶף)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר