קושיבינוני
מוכן ב35 דק.
מנות8
ציון בריאות57
מגזין

שעועית קריבית וקינואה

שעועית קריבית וקינואה
צריך ללא גלוטן ותוספת טבעונית? שעועית קריבית וקינואה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. מנה אחת מכילה 247 קלוריות, 12 גרם חלבון ו 3 גר' של שומן. אם יש לך קינואה, אורגנו, ליים, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה הזו במרכז אמריקה. הכנת המנה לוקחת כ 35 דקות. זה מובא לך על ידי blog.fatfreevegan.com. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular מעולה של 82%. מתכונים דומים: אורז ושעועית קריביים, שעועית אדומה קריבית ואורז, ו אורז ושעועית קריביים.

הוראות

1
מחממים סיר גדול ולא מקל על חום בינוני גבוה . מטגנים את הפלפלים, הבצלים והשום עד שמתרככים.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות6 אונקיות רוסטביף פרוס במעדנייה, חתוך לרצועות
2
מוסיף את קינואה וטוסט אותו במשך כ 4 דקות, ערבוב כל הזמן, רק כדי לייבש אותו קצת.
מרכיבים שתצטרך
4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות
למריחה על טוסט אם רוציםלמריחה על טוסט אם רוצים
3
מוסיפים את שאר החומרים, הופכים את החום לנמוך, מכסים ומבשלים עד שהקינואה מכרז והנוזל נספג, כ -20 דקות. מערבבים היטב לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות4 פיתות גדולות מחיטה מלאה, בקוטר של כ-8 ס"מ, מחוממות
4
מוסיפים לסחוט מיץ ליים טרי ליד השולחן.
מרכיבים שתצטרך
1 תות, קלוף1 תות, קלוף

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביותעגבניות חתוכות לקוביות306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/8-1/2 כוסות צלפים, סחוט1/8-1/2 כוסות צלפים, סחוט1(יכול להיות או להרחיק)פלפל צ'יפוטלהפלפל צ'יפוטלה6ציפורןשום, טחוןשום, טחון7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפחיות (על שעועית מבושל, סחוטפחיות (על שעועית מבושל, סחוט8ריבס, קצוץ טרי או קפואליים, אופציונליליים, אופציונלי1גדולבצל, קצוץבצל, קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן1(חוֹרֶף)1/2-1 כף רוטב פלפל חריף1/2-1 כף רוטב פלפל חריף596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4-1/2 כוס ממולאת זיתים ספרדיים1/4-1/2 כוס ממולאת זיתים ספרדיים3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקינואה, שטפה כמה פעמיםקינואה, שטפה כמה פעמים8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרי, לפי הטעםמלח ופלפל טחון טרי, לפי הטעם4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלבמשקה חלומות סויה (בטעם מקורי) או חלב1גדולירוק, צהוב, או פלפל אדום, קצוץירוק, צהוב, או פלפל אדום, קצוץ