קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות20
מגזין

שרימפס Etouffee

שרימפס Etouffee
מתכון שרימפס Etouffee מוכן בערך 1 שעה ו 10 דקות והוא בהחלט סופר pescatarian ומתאים לאוהבי מזון קריאולי. במנה עיקרית זו יש 492 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 29 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. 21 אדם התרשמו מתכון זה. אם יש לך פלפל, בצל ירוק, מיץ צדפות, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב השמן אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,לחם בננה מנגו טבעוני כקינוח. נסו שרימפס Etouffee, שרימפס Etouffee, ו שרימפס Étouffée (מתכונים דומים).

הוראות

1
הערה: כדי להפוך רביכה, להשתמש בשמן במקום חמאה, כי חמאה שורפת
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
שמן בישולשמן בישול
2
הפוך את רביכה, לערבב שמן וקמח בסיר כבד גדול על אש נמוכה.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
לטאטא קמח לתוך השמן כדי ליצור משחה. המשך לבשל על אש נמוכה ולהקציף ברציפות, עד התערובת הופכת צבע קרמל ונותן את ארומה אגוזים, על 15 עד 20 דקות. לרובה, מוסיפים את הבצל, פלפל ירוק, סלרי ושום ומבשלים על אש נמוכה על 5 דקות, עד שהירקות רפויים.
מרכיבים שתצטרך
צבע קרמלצבע קרמל
פלפל ירוקפלפל ירוק
ירקירק
סלריסלרי
שוםשום
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
4
מוסיפים את הפלפל השחור, פלפל לבן, פלפל קאיין, תיבול Cajun, בצל ירוק, פטרוזיליה, ורוטב חם לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאייןפלפל קאיין
פלפל שחורפלפל שחור
בצל ירוקבצל ירוק
פלפל לבןפלפל לבן
רוטב חריףרוטב חריף
פטרוזיליהפטרוזיליה
5
מוסיפים 1 מיץ צדפות ועגבניות עם המיץ שלהם, מערבבים כדי להתמזג.
מרכיבים שתצטרך
מיץ צדפותמיץ צדפות
עגבנייהעגבנייה
מיץמיץ
6
להוסיף את המלח, החל 1 כפית, ולאחר מכן להוסיף יותר במידת הצורך. מביאים את התערובת לרתיחה, להפחית את החום נמוך ומבשלים במשך 10 עד 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מלחמלח
7
מוסיפים שרימפס ומערבבים. זה ייקח בערך 3 דקות לשרימפס לבשל, לא לבשל יתר על המידה.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
8
הסר מהחום.
9
מוסיפים את החמאה ומערבבים; החום מן המנה ימיס את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
10
להעביר את etouffee tureen, קערת הגשה, או אם אתה מעדיף, על פני אורז.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
11
מקשטים עם הבצל הירוק.
מרכיבים שתצטרך
בצל ירוקבצל ירוק

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1מקלות2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו11 קילו קישואים,תיבול Cajunתיבול Cajun411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות (מומלץ: רוטל)עגבניות חתוכות לקוביות (מומלץ: רוטל)1(יכול להיות או להרחיק)פלפל קאיין, יותר אם תרצה.פלפל קאיין, יותר אם תרצה.2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי קצוץסלרי קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבותשרימפס (21 עד 25 ספירה), קלופים ונטולי ורידים, עם זנבות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, בתוספת קמח נוסף, אופציונליקמח לכל מטרה, בתוספת קמח נוסף, אופציונלי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעלי פטרוזיליה טחוניםעלי פטרוזיליה טחונים3ציפורןשום, טחון דקשום, טחון דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק טחון, בתוספת תוספת לקישוטבצל ירוק טחון, בתוספת תוספת לקישוט6ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ, לקישוטבצל ירוק קצוץ, לקישוט2מקפיםרוטב חריף (מומלץ: טבסקו)רוטב חריף (מומלץ: טבסקו)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמןשמן6ריבס, קצוץ טרי או קפואאורז, אופציונליאורז, אופציונלי6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח (תיבול Cajun יש מלח כבר)מלח (תיבול Cajun יש מלח כבר)907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)או שרימפס בינוני קלופים deveined (מומלץ: (31/35 גודל לספור)או שרימפס בינוני קלופים deveined (מומלץ: (31/35 גודל לספור)1(יכול להיות או להרחיק)1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל צהוב קצוץבצל צהוב קצוץ

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות Alsace Willm Pinot Gris Reserve. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 16 דולר לבקבוק.
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
Alsace Willm Pinot Gris Reserve
צבע זהוב אינטנסיבי עם רמזים של אוקר, היין יש אף של פירות בשלים, חבושים. בפה ההתקפה היא גם גמישה ומלאה, עם הערות של דבש ותבלינים. הסופי מאזן בצורה מושלמת סוכר וחומציות.זוג זה יין לצד כבד אווז מטוגן במחבת, בשר לבן בגריל או קלוי (בשר חזיר, עגל), ארנב, עוף ברוטב שמנת, דגים מעושנים, מנות פטריות כגון ריזוטו.