קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות15
מגזין

שרימפס בגריל עם כוסברה, לימון ובוטנים

שרימפס בגריל עם כוסברה, לימון ובוטנים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל שרימפס בגריל עם כוסברה, סיד, ובוטנים. ואינו מכיל גלוטן,, חלב חינם, מתכון pescatarian מגישה 4 . חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 29 גרם חלבון 13 גרם של שומן, וסך הכל 253 קלוריות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. אנשים רבים עשו את המתכון הזה, ו-115 היו אומרים שזה פגע במקום. אם יש לכם שרימפס ג'מבו, בוטנים, לימונים, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש עד מלח גס אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד גולמי בריא כקינוח. נסו צ'יפוטלה ליים סלט שרימפס בגריל ברוטב לימון כוסברה, שרימפס בגריל לימון כוסברה, ו שרימפס ליים כוסברה בגריל (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. Arsheen Maysaran פינו גרי עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 18 דולר לבקבוק.
Maysara Arsheen פינו גריס
Maysara Arsheen פינו גריס
ביטוי בהיר של פירות ממש מלפנים, ברכה החיך שלך עם הערות של דשא קצוץ ביום חם. היין מעוגן בחומציות פריך, אבל לא כל כך הרבה כמו להכניע להקניט חולף של מתיקות שמשאיר אותך מחייך. לארשין יש אופי חכם ומרענן שיעניק בהירות למגוון ההכנות של דגים, עופות וחזיר.