קושימומחה
מוכן ב5 שעות
מנות20
ציון בריאות10
מגזין

שרימפס-טאסו-אנדוי נקניק גמבו

שרימפס-טאסו-אנדוי נקניק גמבו
שרימפס-טאסו-אנדוי נקניק גמבו הוא חלב חינם ומספק כ 20 מנות. המתכון הזה מכסה 19% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 27 גרם חלבון, 10 גרם שומן, ובסך הכל של 327 קלוריות. 1 אדם התרשמו מתכון זה. גשו לסופר וקנו פלפלים, מרק עוף, סלרי, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש בשמן הצמחי תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם עוגת קפה אוכמניות # יום ראשון כמו קינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 5 שעות. זה עובד טוב כמנה עיקרית יקרה למדי. מתכון זה אופייני למטבח קריאולי. עם כפית ציון 38%, המנה הזו לא כל כך סופר. נסו עוף-טאסו-אנדוי נקניק גמבו, שרימפס גמבו עם נקניקיית אנדוי, ו שרימפס וגומבו נקניק אנדוי (מתכונים דומים).

הוראות

1
חותכים 2 מרכיבים ראשונים לחתיכות בגודל ביס.
2
מכניסים לתנור הולנדי גדול על אש בינונית, ומבשלים תוך ערבוב לעיתים קרובות 20 דקות או עד להשחמה.
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
3
מסננים על מגבות נייר. נגב תנור הולנדי עם מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
ל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דקל-4 עלי בזיליקום טריים, פרוסים דק
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
4
מחממים שמן בתנור הולנדי על אש בינונית; להקציף בהדרגה קמח, ומבשלים תוך הקצפה מתמדת, 25 דקות או עד שהתערובת היא מהגוני כהה.
מרכיבים שתצטרך
לוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
5
מערבבים בצל ו -3 המרכיבים הבאים; מבשלים, תוך ערבוב לעיתים קרובות, 18 עד 20 דקות או עד שהם רכים. מוסיפים מרק בהדרגה. מערבבים פנימה נקניק, טאסו, טימין ופלפלים טחונים שחורים ואדומים.
מרכיבים שתצטרך
1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'1 ראש חסה אדום, חתוך לקוביות בגודל 2 אינץ'
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
6
הביאו תערובת לרתיחה על אש בינונית-גבוהה. מנמיכים את האש לבינונית-נמוכה, ומבשלים תוך ערבוב מדי פעם, 2 1/2 עד 3 שעות. מערבבים שרימפס את 15 הדקות האחרונות של הבישול; מערבבים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
7
מסירים מהאש; מגישים מעל אורז מבושל חם.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
8
מקשטים, אם רוצים.
9
: להשמיט ירכי עוף ולהמשיך עם שלבים 1, 2, ולהמשיך עם שלב 4, תוך ערבוב 4 ליברות. שרימפס גולמי בגודל בינוני, מקולף, ואם תרצה, המציא, את 15 הדקות האחרונות של בישול.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס פלוס 2 כפיות שמנת חמוצה1/2 כוס פלוס 2 כפיות שמנת חמוצה
שרימפס נאשרימפס נא
10
פיליפ אליוט, באטון רוז', לואיזיאנה

מרכיבים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה לזווג עם פינו גריגיו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס שהוכנו במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן או ברוטב שום. יין אחד שתוכלו לנסות הוא זינד-הומברכט קלצייר פינו גרי. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -46 דולר.
זינד-הומברכט קלקר פינו גרי
זינד-הומברכט קלקר פינו גרי
בהיר צהוב / זהב צבע, די זוהר. האף המעושן המעודן, האופייני לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים קלים שמתאימים למעשה לסגנון של פינו-גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זהו יין קל לשתייה כעת מכיוון שאין משקל מיותר. הגימור נחמד ועגול אך יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצה נהדר ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.