קושירגיל
מוכן ב45 דק.
מנות2
ציון בריאות10
מגזין

שרימפס סקמפי עם קישואים ופסטה עגבניות

שרימפס סקמפי עם קישואים ופסטה עגבניות
המתכון שרימפס סקמפי עם קישואים ופסטה עגבניות יכול לספק את התשוקה הים תיכונית שלך בערך 45 דקות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה במנה זו יש: 475 קלוריות, 18 גרם חלבון ו 27 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 2 מנות. זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך מיץ לימון, פטרוזיליה, שום, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הקישואים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,ריבועי קינוח קישואים כקינוח. נסו קישואים שרימפס סקמפי, שרימפס סקמפי עם אטריות קישואים, ו חסילונים בריאים עם אטריות קישואים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. סנטה Margherita פינו גריג ' יו עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.