קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות2
מגזין

שרימפס עטוף בייקון ברביקיו

שרימפס עטוף בייקון ברביקיו
המתכון ברביקיו בייקון עטוף שרימפס מוכן בסביבות 50 דקות והוא בהחלט מרהיב ללא גלוטן ומתאים לאוהבי מזון אמריקאי. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 309 קלוריות, 11 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Foodnetwork יש 13 אוהדים. אם יש לכם סירופ מייפל, רוטב ברביקיו, חומץ בלסמי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. הציון הזה לא כל כך יוצא מן הכלל. נסו שרימפס עטוף בייקון עם רוטב ברביקיו צ'יפוטלה, המבורגר ברביקיו עטוף בבייקון, ו בייקון עטוף מכרזי עוף ברביקיו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את בזיליקום, גבינה ושום בקערה. חותכים את החלק האחורי של כל שרימפס ולהסיר את הווריד; למלא את החתך עם 1/2 כפית של תערובת בזיליקום. לעטוף כל שרימפס עם 1/2 פרוסת בייקון ומאובטח עם קיסם שיניים, או לתחוב את הקצה הרופף של הבייקון תחת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
שוםשום
שרימפסשרימפס
בייקוןבייקון
באזיל!באזיל!
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
קערהקערה
2
לבנות אש (עץ או פחם ועץ) לבישול עקיף על ידי למקם את הגחלים בצד אחד של הגריל. כאשר הטמפרטורה מגיעה 400 מעלות F, מניחים את השרימפס על הגריל הרחק הגחלים. סגור את המכסה ובשל עד שהבייקון פריך והשרימפס מבושל דרך, כ -14 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
ניקוז על מגש נייר-מגבת מצופה.
4
מערבבים את כל מרכיבי הרוטב בקערה. טובלים כל שרימפס ברוטב וחוזרים לגריל הרחק מהגחלים. סגור את המכסה ולאפשר לרוטב לקרמל, כ -3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שרימפסשרימפס
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
קערהקערה
5
מגישים חם.
6
צילום: מארק פיטרסון

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

שרימפס ניתן לזווג עם פינו גריג ' יו, ריזלינג, ו סוביניון בלאן. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. אתה יכול לנסות לשגשג פינו גריג ' יו. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.5 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
לשגשג פינו גריג ' יו
לשגשג פינו גריג ' יו