קושיקל
מוכן ב3 דק.
מנות3
ציון בריאות33
מגזין

שרימפס קלאסי עם רוטב קוקטייל

שרימפס קלאסי עם רוטב קוקטייל
שרימפס קלאסי עם רוטב קוקטייל עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 3 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 414 קלוריות, 64 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. מתכון זה מ ingredientsinc.net יש 1 אוהדים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, אם יש לכם רוטב צ'ילי, חזרת, מלח כשר, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב מיץ לימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. עם כפית ציון 77% המנה הזאת די טובה. נסו בר קוקטייל שרימפס: רוטב קוקטייל קלאסי, קרם אבוקדו, Remoulade, קוקטייל שרימפס קלאסי עם רוטב טקילה ליים, ו קוקטייל שרימפס קלאסי (מתכונים דומים).

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., ריזלינג, סוביניון בלאן

פינו גריג ' יו, ריזלינג וסוביניון בלאן הם בחירות נהדרות לשרימפס. יינות לבנים פריכים אלה עובדים היטב עם שרימפס מוכן במגוון דרכים, בין אם בגריל, מטוגן, או ברוטב שום. יין אחד אתה יכול לנסות הוא סנטה Margherita פינו Grigio. יש לו 4.5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 26 דולר.
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
סנטה מרגריטה פינו גריג ' יו
קש חיוור בצהוב. ניחוח נקי, פריך עם רמזים אינטנסיביים אך אלגנטיים של חבושים. פרי טרי והרמוני מופעל על ידי מתיקות קלה עם גימור ארוך מלא טעם עדין, חריף.