קושיקשה
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות40
מגזין

שתי קערות לזניה של רוטב בשבוע

שתי קערות לזניה של רוטב בשבוע
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכונים למנה עיקרית, אז נסו שתי קערות לזניה של רוטב בשבוע. מנה אחת מכילה 1112 קלוריות, 45 גרם חלבון, ו 54 גרם שומן. המתכון הזה מכסה 35% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה משמש 4. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-28 היו אומרים שהוא הגיע למקום. צאו לחנות ואספו בצל, פרמיג'אנו רג' יאנו, בקר טחון ועוד מספר מצרכים להכין אותו היום. כדי להשתמש ביין האדום היבש תוכלו לעקוב אחר המנה העיקרית הזו עם פינו נואר בראוניז כמו קינוח. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. עם כפית ציון 85%, המנה הזו מעולה. נסו קערות עדשים בלילה עם ראגו קישואים וויניגרט בזיליקום, לזניה רביולי בשבוע, ו בשבוע לזניה לזרוק עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
מחממים סיר מים גדול לרתיחה, ממליחים מים ומבשלים פסטה לאל דנטה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
3
בזמן שמי הפסטה מגיעים לרתיחה, מחממים שמן זית בסיר רוטב בינוני על אש בינונית-גבוהה, מוסיפים פנצ ' טה ומעבדים 2 עד 3 דקות ואז מוסיפים בשר ונפרדים כשהוא משחים. כשהבשר החל להתקרמל ומפתח צבע חום יפה, 4 עד 5 דקות, מוסיפים גזר, בצל, 2 שיני שום, פלפל אנגלי, מלח ופלפל ועלה דפנה. מבשלים 3 עד 4 דקות יותר כדי לרכך בצל וגזר חתיכות ואז מערבבים רסק עגבניות ומבשלים במשך 2 דקות, ואז מערבבים ביין ומבשלים 1 דקה ואז מערבבים במלאי ולהפחית את החום כדי לבשל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רסק עגבניותרסק עגבניות
מיםמים
שמן זיתשמן זית
1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)1/2 C סוכר מגורען (טורבינדו או סוכר קנים אורגני)
עלי דפנהעלי דפנה
פנצ ' טהפנצ ' טה
גזרגזר
ציפורןציפורן
שוםשום
בצלבצל
רוטברוטב
מלאימלאי
בשרבשר
ייןיין
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
4
בזמן שהרוטב האדום מתבשל, חותכים את שן השום השלמה שנותרה ומשפשפים איתו את החלק הפנימי של סיר רוטב בינוני. ממיסים חמאה בסיר על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
ציפורן שלמהציפורן שלמה
רוטברוטב
חמאהחמאה
שוםשום
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
מוסיפים קמח ומקציפים יחד דקה בערך ואז מקציפים חלב ומביאים לבועה, מנמיכים את האש ואז מתבלים ברוטב במלח, פלפל ואגוז מוסקט, מסמיכים 8 עד 10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
מוסקטמוסקט
פלפלפלפל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
רוטברוטב
חלבחלב
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
זורקים פסטה עם רוטב לבן ו 1/2 כוס גבינה מגוררת.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
פסטהפסטה
רוטברוטב
7
מגישים פסטה בקערות אישיות ומעליהם מצקת רוטב בשר באמצע הקערה לערבוב פנימה.
מרכיבים שתצטרך
פסטהפסטה
רוטברוטב
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מצקתמצקת
8
מקשטים עם פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליהפטרוזיליה

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)allspice, כמה צביטותallspice, כמה צביטות1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמלאי בשרמלאי בשר4ריבס, קצוץ טרי או קפואפלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי3(חוֹרֶף)2 זיתים ממולאים בפימיינטו2 זיתים ממולאים בפימיינטו1largesגזר, קלוף מגורד או קצוץ דקגזר, קלוף מגורד או קצוץ דק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין אדום יבשיין אדום יבש3(חוֹרֶף)קמחקמח340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר בקר טחון ותערובת בשר עגל או בשר בקר טחוןבשר בקר טחון ותערובת בשר עגל או בשר בקר טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו4ריבס, קצוץ טרי או קפואאגוז מוסקט, לפי הטעםאגוז מוסקט, לפי הטעם2(חוֹרֶף)שמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה1בצל בינוני, קצוץבצל בינוני, קצוץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פנצ'טה, כמה פרוסות עבות, קצוץפנצ'טה, כמה פרוסות עבות, קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר רג'יאנו, בתוספת כמה לעבור ליד השולחןפרמזן מגורר רג'יאנו, בתוספת כמה לעבור ליד השולחן1קומץעלי פטרוזיליה טריים, קצוצים דקעלי פטרוזיליה טריים, קצוצים דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פסטה קמפנלפסטה קמפנל4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה3ציפורןשום, 2 קצוץ או מגורד, 1 קלופיםשום, 2 קצוץ או מגורד, 1 קלופים