קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות75
מגזין

תבשיל Hot Pot תוצרת בית

תבשיל Hot Pot תוצרת בית
תבשיל Hot Pot תוצרת בית עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. צופה בדמות שלך? מתכון ואינו מכיל גלוטן, וללא חלב מכיל 249 קלוריות, 16 גרם חלבון ו-8 גרם שומן למנה. תמורת $1.13 למנה, מתכון זה מכסה 24% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. המתכון הזה משרת 8. רק כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ואחד היה אומר שהוא פגע במקום. זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. אם יש לכם שן שום, תפוחי אדמה, חזיר וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 45 דקות. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. אם לוקחים בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה זוכה לציון של 90%, וזה מצוין. נסו סיר חם טאיוואני וקציצות תוצרת בית, איך להכין קקאו חם תוצרת בית / שוקו חם, וסיר סוקיאקי בקר - Harris Salat ספר בישול יפני חם סיר (מתכונים דומים).

הוראות

1
בתנור הולנדי או בקומקום למרק מצופה בתרסיס בישול, משחימים בשר חזיר על אש בינונית-גבוהה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכרחבילה אחת (1/4 אונקיות) תערובת פודינג שוקולד אינסטנט ללא סוכר
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)1 (28 אונקיות) פחית עגבניות צלויות חתוכות לקוביות (מומלץ: מיור גלן)
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים חזיר, פלפל ירוק, בצל, סלרי ושום. להפחית את החום לבינוני; מבשלים במשך 8-10 דקות או עד שהירקות רק רכים, תוך ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה1/4 כוס פלפל ירוק קצוץ, לא חובה
1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום1 1/2 כוסות שיני שום, שמורות משמן שום
צרור סלרי, פרוס (בערךצרור סלרי, פרוס (בערך
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)(בחרו טעם: שוויצרי מקורי, פלפל ג'לפנו, שום ועשבי תיבול, או פרמזן פלפל)
3
מוסיפים את תשעת המרכיבים הבאים. להפחית את החום; מכסים ומבשלים 20 דקות או עד שתפוחי האדמה רכים.
מרכיבים שתצטרך
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
4
מוסיפים תרד ומבשלים עד לחימום.
מרכיבים שתצטרך
קרוטונים סלט בצל ושום, כתושיםקרוטונים סלט בצל ושום, כתושים

מרכיבים

11 קילו קישואים,דל נתרן bouillon גרגרי בשרדל נתרן bouillon גרגרי בשר448אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית צפונית גדולה, שטוף סחוטיכול שעועית צפונית גדולה, שטוף סחוט425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שעועית פינטו, שטוף סחוטיכול שעועית פינטו, שטוף סחוט51אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סלרי קצוץסלרי קצוץ11 קילו קישואים,low-sodium chicken bouillon granuleslow-sodium chicken bouillon granules113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)cubed fully cooked low-sodium hamcubed fully cooked low-sodium ham283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילה קצוצה תרד קפואחבילה קצוצה תרד קפוא1שן שום, טחוןשן שום, טחון149אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל ירוק קצוץ גספלפל ירוק קצוץ גס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פלפל טחון גספלפל טחון גס80אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל קצוץבצל קצוץ237אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)cubed lean boneless pork (1/2-inch pieces)cubed lean boneless pork (1/2-inch pieces)2256 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוביות תפוחי אדמה אדומיםקוביות תפוחי אדמה אדומים11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

ניתן לשלב תבשיל עם קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. אתה יכול לנסות את לואי רודרר קריסטל ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.6 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-299 דולר לבקבוק.
לואי רודרר קריסטל ברוט
לואי רודרר קריסטל ברוט
קריסטל, התכשיט והטטה דה קוווה של שמפניה לואי רודרר, נוצר בשנת 1876 עבור הצאר אלכסנדר השני מרוסיה. הוא נשאר נאמן למקורו, בהשראת אלגנטיות וטוהר. קריסטל מיוצר עם סטנדרטים משודרגים של ייצור יין הדורשים מבחר קפדני של קרום, בציר, ענבים ויין. קריסטל מיוצר רק באמצעות הבצירים המשובחים ביותר מקרוס מובטח שמקורו מכרם לואי רודרר. כל המאפיינים יוצאי הדופן של בציר 2002 ממש נתפסו ב-Cristal 2002 הזה, שהוא נדיב ושופע, חושף איזון מושלם בין ריכוז ועדינות, רעננות ודביקות, עוצמה ועידון. בשלוש מילים: גאה, עשיר ומפנק. קריסטל 2002 הוא צהוב מבריק עם דגשים ענבריים בהירים ויש לו מוס יפהפה עם קורדון עדין של בועות מתמשכות וקבועות. האף עז ועדין, חושף תערובת נקייה ומעורבת היטב של טעמים של דבש, קקאו, אגוזי לוז קלויים קלות, פרי הדר מסוכר. פיצוץ מלוח של פירות בשלים בהתקפה, היין חושף פרי אדום, שוקולד לבן, קרמל ומאפה דני, אופייני לקריסטל. המרקם המשיי והמרוכז שלו מסתמך על המבנה האינטנסיבי, העוצמתי והוויני שלו, אך שומר על עידון. החך מצטבר כדי להשיג תחושה טעימה של הרמוניה מעורבת היטב של טעמים. סיומת רעננה עם שמץ של מרירות הופכת אותו כמעט לפריך.