קושיבינוני
מוכן ב40 דק.
מנות8
ציון בריאות18
מגזין

תבשיל בקר דרום מערב

תבשיל בקר דרום מערב
תבשיל בקר סאות'ווסט הוא מתכון צמחוני ללא גלוטן ולקטו אובו עם 8 מנות. מנה אחת מכילה 156 קלוריות , 8 גרם חלבון ו- 1 גרם שומן . תמורת 92 סנט למנה , מתכון זה מכסה 11% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם מים, בצל, פלפל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה עובד היטב כמזנון מאוד זול. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 40 דקות . אפשר ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לסתיו . בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 64% . הציון הזה מוצק. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: תבשיל דרום מערב בקר , תבשיל דרום מערב ותבשיל שעורה דרום מערב .

הוראות

1
בתנור הולנדי מבשלים בשר בקר ובצל על אש בינונית עד שהבשר כבר לא ורוד; לנקז. מערבבים פנימה את העגבניות, התירס, השעועית, רוטב הפיקנטה, המים, הכמון, המלח, אבקת השום והפלפל. להביא לרתיחה. להפחית את החום; מכסים ומבשלים במשך 15 דקות או עד שהתירס רך.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס אפונה מבושלת או ירק1/2 כוס אפונה מבושלת או ירק
רוטב פיקנטהרוטב פיקנטה
(אם אתה אוהב את זה כלול את הזרעים)(אם אתה אוהב את זה כלול את הזרעים)
כף מלח מועטהכף מלח מועטה
רוזמרין טרי נוסף לא חובהרוזמרין טרי נוסף לא חובה
עגבניות שזיפים בינוניות בשלות, זרעו וקצוצותעגבניות שזיפים בינוניות בשלות, זרעו וקצוצות
כמוןכמון
ספגטי, נקנה בחנותספגטי, נקנה בחנות
1/4 כוס פירורי לחם פנקו (יפני), קלויים1/4 כוס פירורי לחם פנקו (יפני), קלויים
1 קופסת רסק עגבניות1 קופסת רסק עגבניות
רוטב ווסטרשייר, לטעםרוטב ווסטרשייר, לטעם
1/3 כוס מסקרפונה, בטמפרטורת החדר1/3 כוס מסקרפונה, בטמפרטורת החדר
ציוד שתשתמש בו
1 קרס חזיר מעושן (בערך 1-1/2 פאונד)1 קרס חזיר מעושן (בערך 1-1/2 פאונד)
2
מפזרים גבינה.
מרכיבים שתצטרך
סלסה עגבניות-צ'יפוטלהסלסה עגבניות-צ'יפוטלה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. ה- Barefoot Bubbly Extra Dry עם דירוג של 4.4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
בועה יחפה במיוחד יבש
בועה יחפה במיוחד יבש
שמפניה Bubbly Extra Dry Barefoot מציעה ניחוחות של תפוח בשל בתוספת רמזים של הדרים. טעמים קלויים משלימים את הגימור הקרמי והמתמשך. מומלץ להגיש מצונן (36-40 מעלות צלזיוס), המבעבע הזה מאוזן בצורה מושלמת עם שכבות מרובות של פירות כדי לשמח את החך.