קושימומחה
מוכן ב12 שעות, 40 דק.
מנות15
ציון בריאות5
מגזין

תבשיל בראנץ ' של חג הפסחא

תבשיל בראנץ ' של חג הפסחא
אם יש לך בערך 12 שעות ו -40 דקות לבלות במטבח, תבשיל בראנץ הפסחא עשוי להיות מדהים ללא גלוטן מתכון לנסות. מנה אחת מכילה 465 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 35 גרם שומן. מתכון זה משמש 15. המתכון הזה מכסה 13% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. רק כמה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. אם יש לכם בצל, גבינת צ'דר, זיתים ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 30%. נסו תבשיל בראנץ ' של חג הפסחא, תבשיל תפוחי אדמה קל לבראנץ ' של חג הפסחא, ו בראנץ ' של חג הפסחא עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
מניחים את הבייקון במחבת גדולה ועמוקה, ומבשלים על אש בינונית-גבוהה, הופכים מדי פעם, עד להשחמה אחידה, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מסננים את פרוסות הבייקון על צלחת מרופדת במגבת נייר.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
3
מניחים נקניק לתוך שומן בייקון, ומבשלים עד מתפורר וחום, כ -10 דקות.
מרכיבים שתצטרך
טיפות בייקוןטיפות בייקון
נקניקנקניק
4
מניחים את הנקניקייה על הצלחת עם הבייקון, ויוצקים את כל טפטופי הבייקון למעט 1/4 כוס.
מרכיבים שתצטרך
בייקוןבייקון
נקניקנקניק
5
מנמיכים את האש לבינונית ומערבבים פנימה את הבצל, השום ופחית אחת של צ ' ילי ירוק. מבשלים ומערבבים עד שהבצל התרכך והפך לשקוף, כ -10 דקות. בינתיים מקציפים את הביצים בקערת ערבוב גדולה עם העשן הנוזלי, רוטב הפלפל החריף, המלח המתובל, הפלפל הלבן, הפטרוזיליה והבזיליקום לתערובת אחידה. מפוררים את הבייקון ומערבבים בייקון ונקניק לביצים עם פחית הצ ' ילי הירוק שנותרה, חום חשיש ובצל מבושל. מתבלים לפי הטעם במלח ופלפל שחור, ומערבבים עד לקבלת תערובת אחידה.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
רוטב חריףרוטב חריף
מלח מתובלמלח מתובל
פלפל צ ' ילי ירוקפלפל צ ' ילי ירוק
עשן נוזליעשן נוזלי
פלפל לבןפלפל לבן
תפוחי אדמה מטוגניםתפוחי אדמה מטוגנים
פטרוזיליהפטרוזיליה
נקניקנקניק
שוםשום
בצלבצל
בייקוןבייקון
באזיל!באזיל!
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
6
הכינו תבנית אפייה בגודל 9 על 13 אינץ ' עם תרסיס בישול. סקופ את תערובת חום חשיש לתוך המנה מוכנה, להחליק את הדף. מכסים בנייר אלומיניום ומכניסים למקרר למשך הלילה.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
תפוחי אדמה מטוגניםתפוחי אדמה מטוגנים
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
תבנית אפייהתבנית אפייה
7
מחממים תנור ל -400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
אופים את צלחת מכוסה בתנור שחומם מראש במשך שעה 1.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
9
מוציאים את התבשיל מהתנור, חושפים ומפזרים באופן שווה גבינות פלפל ג 'ק ומונטריי ג' ק.
מרכיבים שתצטרך
גבינת מונטרייגבינת מונטריי
גבינה Pepperjackגבינה Pepperjack
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
10
מפזרים את גבינת הצ ' דר בצורת צלב, ומתווים עם הזיתים השחורים. מחזירים לתנור ואופים עד שהגבינה חמה ומבעבעת, 20 עד 30 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
גבינהגבינה
זיתים שחוריםזיתים שחורים
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור

מרכיבים

454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים1 רצועת בייקון, חתוך לגרגרים קטנים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש1/2 כפית טימין טרי קצוץ או טימין מיובש113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)זיתים שחורים קצוציםזיתים שחורים קצוצים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)נקניק חזיר בתפזורתנקניק חזיר בתפזורת11 קילו קישואים,מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת6ביציםביצים596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשום קצוץשום קצוץ255אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פלפל צ'ילי ירוק קצוץ, מחולקפלפל צ'ילי ירוק קצוץ, מחולק1kgsתפוחי אדמה חומים וקפואים, מופשריםתפוחי אדמה חומים וקפואים, מופשרים2מקפיםטעם עשן נוזליטעם עשן נוזלי2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת מונטריי גרוסהגבינת מונטריי גרוסה2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינה מגוררת פלפל ג'קגבינה מגוררת פלפל ג'ק11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.רוטב פלפל חריף (כגון Cholula®)רוטב פלפל חריף (כגון Cholula®)15ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל שחור לפי הטעםמלח ופלפל שחור לפי הטעם11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.מלח מתובל (כגון LAWRY ' s®)מלח מתובל (כגון LAWRY ' s®)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר גרוסהגבינת צ'דר גרוסה1גדולבצל מתוק, קצוץבצל מתוק, קצוץ01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס