קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 25 דק.
מנות4
ציון בריאות51
מגזין

תבשיל ברביקיו איטי בריסקט

תבשיל ברביקיו איטי בריסקט
עטינים ברביקיו לבישול איטי נטול גלוטן, וללא לקטוז ומספק כ 4 מנות. מנה אחת מכילה 929 קלוריות, 107 גר' של חלבון, ו 38 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %44 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. הכנת המנה לוקחת כ 8 שעות ו-25 דקות. זה יהיה להיט בחג היום האב שלך. כמה אנשים באמת אהבו את המנה האמריקאית הזאת. זה עובד היטב כמנה עיקרית יקרה. אם יש לכם כמון טחון, שום, מלח סלרי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. מתכונים דומים: סיר בישול איטי בשר בקר בריסקט, מחווני ברביקיו סיריים איטיים, ו סיר איטי דבש ברביקיו בריסקט.

הוראות

1
מערבבים את הסוכר החום, אבקת צ ' ילה, כמון, מלח סלרי, שום, ומלח ופלפל לטעום בקערה קטנה. לשפשף בכל רחבי בריסקט, ולאחר מכן להעביר לבישול איטי 5-6 ליטר.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
סוכר חוםסוכר חום
מלח סלרימלח סלרי
שוםשום
כמוןכמון
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
בישול איטיבישול איטי
קערהקערה
2
מערבבים 3/4 כוס קטשופ, חומץ ורוטב ווסטרשייר בקערה קטנה אחרת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר
קטשופקטשופ
חומץחומץ
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
3
יוצקים מעל חזה הבקר יחד עם 3/4 כוס מים. לכסות ולבשל על נמוך, 8 שעות.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
4
הסר את העטין ללוח חיתוך ולתת לנוח 10 דקות. בינתיים, לרפרף את השומן העודף מן הרוטב; מערבבים את הקטשופ 1/2 כוס הנותרים. שמור שליש של בריסקט (על 12 אונקיות) ו 1 כוס של רוטב בריסקט עבור דרום מערב בריסקט חשיש. חותכים את חזה הבקר הנותר ומחלקים בין הצלחות. למעלה עם חלק מהרוטב ומגישים עם סלט תפוחי אדמה ולחם תירס.
מרכיבים שתצטרך
סלט תפוחי אדמהסלט תפוחי אדמה
לחם תירסלחם תירס
קטשופקטשופ
רוטברוטב
תפוחי אדמה מטוגניםתפוחי אדמה מטוגנים
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
5
למנה: קלוריות 453; שומן 12 גרם (רווי 5 גרם); כולסטרול 115 מ "ג; נתרן 676 מ" ג; פחמימות 16 גרם; סיבים 0 גרם; חלבון 67 גרם
6
צילום: ג ' סטין ווקר

יין מומלץ: Zinfandel, יין ורדים

יין זינפנדל ורוזה הם הבחירה הראשונה שלי לברביקיו. רוזה מרעננת בטמפרטורות חמות ומשלימה רטבים ומתובלים ומתובלים. זינפנדל היא בחירה קלאסית של יין אדום לברביקיו, במיוחד לצלעות חזיר ובשר בקר. כריס לחצות גפן ישן זינפנדל עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
כריס קרוס גפן ישן זינפנדל
כריס קרוס גפן ישן זינפנדל
כריס חוצה מקורות מכרמים שונים באחוזה (גיל ממוצע 80) כדי למצוא את הענבים הטובים ביותר כדי לייצר את היין השופע הזה. Cris Cross גפן ישן Zinfandel יש טעמים טעימים של דובדבנים שחורים וריבת ברי.