קושימומחה
מוכן ב9 שעות, 35 דק.
מנות6
ציון בריאות66
מגזין

תבשיל בשר מקסיקני מבושל איטי

תבשיל בשר מקסיקני מבושל איטי
נזיד בשר מקסיקני מבושל איטי הוא נטול גלוטן ולקטוז ומשמש כמנה עיקרית. מנה אחת מכילה 448 קלוריות, 49 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %30 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 9 שעות ו-35 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. אם יש לכם בשר בקר, תערובת תיבול טאקו, אבקת צ'ילי, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו תבשיל בקר דלורית (סיר מיידי, סיר לחץ או סיר איטי), בישול איטי מקסיקני גרוס בשר, ו תבשיל בקר מבושל איטי (מתכונים דומים).

הוראות

1
ב 3 1/2 - ל 4-ליטר סיר איטי, מערבבים בשר בקר, עגבניות, בצל קפוא ואבקת צ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף1 כפית אורגנו מיובש, ועוד לזילוף
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
2
כיסוי; לבשל על חום נמוך הגדרת 9 עד 11 שעות.
3
עם מקציף, מערבבים בתערובת תיבול טאקו. מערבבים שעועית שחורה ותירס. להגדיל את הגדרת חום גבוה; לכסות לבשל 15 עד 30 דקות יותר או עד מעובה. הערה: מתכון זה נבדק בתנור איטי עם אלמנטים חימום בצד ובתחתית של התנור, לא בכיריים שעומדים רק על בסיס מחומם. לבישול איטי עם בסיס מחומם בלבד, בצע את הוראות היצרן עבור שכבות מרכיבים ובחירת טמפרטורה.
מרכיבים שתצטרך
שבבי תירס מרוסקים, מחולקיםשבבי תירס מרוסקים, מחולקים
(טרידר ג'ו'ס)(טרידר ג'ו'ס)
12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם12 פצפוצי גרהם שוקולד שלם
1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל1 כפית McCormick® Season-All® מלח מתובל
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני עובד ממש טוב עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא EnRoute יקב Les Pommiers פינו נואר. יש לו 4.8 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 62 דולר.
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
Enroute Winery Les Pommiers Pinot Noir
עלה עלה מיובש ריחני ועציצים ברי לזרום ערך שופע, עסיסי. שימורי פטל כהה יותר וטעמים אוכמניות ממלאים את האמצע, עם ציפורן ומבטאים של רצפת היער עד הסוף. יין זה הוא עשיר ומשיי מתחילתו ועד סופו, עם פירות יפים ותבלינים תווים כי להשתהות על החיך.