קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות15
ציון בריאות15
מגזין

תבשיל הטונה של סבתא הפתעה

תבשיל הטונה של סבתא הפתעה
תבשיל הטונה של סבתא הפתעה יכול להיות מתכון טוב להרחיב את קופסת המתכון שלך. זה מתכון pescatarian מגיש 15 . מנה אחת מכילה 138 קלוריות, 9 גרם של חלבון ו9 גרם של שומן. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. . אם יש לכם שמן זית כתית מעולה, מרק סלרי, גבינה שוויצרית, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 45 דקות. מתכונים דומים: סלט טונה הפתעה, סנדוויצ'ים עם טונה (קופסת אוכל של ליל כל הקדושים הפתעה), ו אוכמניות הפתעה תבשיל טוסט צרפתי.

יין מומלץ: מרלו, פינו נואר, יין ורדים

טונאן בתפריט? נסה זיווג עם יין מרלו, פינו נואר ורוזה. למרות דגים מזווגים לעתים קרובות עם יין לבן, דגים "בשרניים" כמו טונה בהחלט יכול ללכת עם יין אדום. רוזה יהיה גם זוג יפה, במיוחד אם טונאן שלך מוכן עם מרכיבים המתאימים יותר יין לבן. אתה יכול לנסות את "רבבל מרלו". מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.1 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
מרלו אספסוף
מרלו אספסוף
ספורטינג דובדבן שחור, ברי כהה, שוקולד מאלט עם ניואנסים הערות אלון צרפתי של וניל ומוקה. אלגנטי ומעודן על החיך עם שפע של פירות כהים המוביל גימור משיי, רך.