קושימומחה
מוכן ב8 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות20
מגזין

תבשיל חזיר טוסקני

תבשיל חזיר טוסקני
צריכים מנה עיקרית ללא חלב ? תבשיל חזיר טוסקני יכול להיות מתכון מרהיב לנסות. , מתכון זה מכסה 21% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 352 קלוריות , 27 גרם חלבון ו -10 גרם שומן . והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים. אם יש לכם זרעי שומר, שיני שום, אורגנו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 8 שעות ו-45 דקות . זה יהיה להיט באירוע הסתיו שלך. למתכון הזה מ-Taste of Home יש 1 מעריצים. עם ציון של 54% , המנה הזו טובה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: תבשיל פירות ים טוסקני , תבשיל פורטובלו טוסקני ותבשיל פורטובלו טוסקני .

הוראות

1
במחבת גדולה, חום חזיר בשמן; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
2 כוסות תערובת ירקות מוקפצים פלפלים קפואים, מופשרת2 כוסות תערובת ירקות מוקפצים פלפלים קפואים, מופשרת
פלפל קפוא תערובת ירקות מוקפצים, מופשרפלפל קפוא תערובת ירקות מוקפצים, מופשר
ציוד שתשתמש בו
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
העבר ל-5-Qt. בישול איטי.
ציוד שתשתמש בו
2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים2 כפות ג'לפנו צ'ילי קצוץ דק עם זרעים
3
מערבבים פנימה את העגבניות, המרק, תערובת הירקות, היין, המרמלדה, השום, האורגנו, זרעי השומר, הפלפל והפלפל אם רוצים. מכסים ומבשלים על נמוך במשך 8-10 שעות או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
ירקות מעורביםירקות מעורבים
פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים
קיווי, פרוס בעובי של 1/4 אינץ'קיווי, פרוס בעובי של 1/4 אינץ'
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
4
מערבבים עמילן תירס ומים עד לקבלת מרקם חלק; מערבבים בהדרגה לתבשיל. מכסים ומבשלים על גבוה במשך 30 דקות או עד שמסמיך.
מרכיבים שתצטרך
קני ממתקים נוספיםקני ממתקים נוספים
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
תבשילתבשיל
5
מגישים עם פטוצ'יני אם רוצים.
מרכיבים שתצטרך
פטוצ ' יניפטוצ ' יני

מרכיבים

680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר ללא עצמות צלוי, לחתוך לקוביות 1-inchבשר חזיר ללא עצמות צלוי, לחתוך לקוביות 1-inch1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקdry red wine or additional reduced-sodium chicken brothdry red wine or additional reduced-sodium chicken broth8ריבס, קצוץ טרי או קפואHot cooked fettuccine, optionalHot cooked fettuccine, optional2(חוֹרֶף)עמילן תירסעמילן תירס11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.זרעי שומרזרעי שומר2שיני שום, טחוןשיני שום, טחון794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פחיות כל) עגבניות איטלקיות חתוכות לקוביות, undrainedפחיות כל) עגבניות איטלקיות חתוכות לקוביות, undrained4726 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרק עוף דל נתרןמרק עוף דל נתרן2(חוֹרֶף)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות806 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמרמלדה כתומהמרמלדה כתומה11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש11 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס01 כוס אפונה, קפואה או משומרת, כפי שהיא. מיובש, משוחזר. טרי, פר מבושל.פתיתי פלפל אדום כתוש, אופציונליפתיתי פלפל אדום כתוש, אופציונלי364אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)frozen pepper stir-fry vegetable blend, thawedfrozen pepper stir-fry vegetable blend, thawed364אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)frozen pepper stir-fry vegetable blend, thawedfrozen pepper stir-fry vegetable blend, thawed2(חוֹרֶף)מים קריםמים קרים

יין מומלץ: קברנה סוביניון, שבלי, Malbec

תבשיל עובד ממש טוב עם קברנה סוביניון, שאבלי ומלבק. יינות אדומים בעלי גוף מלא כמו מלבק וקברנה סוביניון הם הליווי המושלם לתבשיל בקר. תבשיל דגים כנראה דורש יין לבן, כמו שאבלי. ה-Waterbrook Reserve קברנה סוביניון עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 25 דולר לבקבוק.
Waterbrook Reserve קברנה סוביניון
Waterbrook Reserve קברנה סוביניון
לאחר קקאו ופירות כהים יש טעמים מעץ אלון, מונעי פירות, כמו פלבונים שחורים. אחיזה בריאה של טאנינים וחומציות מאוזנת הופכים את היין הזה לבעל גוף מלא, עם סיומת ארוכה ומתמשכת שמציגה טעמים של קפה, דומדמניות, עור ותבלינים.