קושימומחה
מוכן ב1 ש, 40 דק.
מנות6
ציון בריאות28
מגזין

תבשיל כרוב קייג'ון

תבשיל כרוב קייג'ון
זה עובד היטב כמנה עיקרית זולה למדי עבור סתיו. לכי לחנות ותקני שום, תבלין, מים ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הכרוב אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,כרוב שיש לו טעם של קינוח! כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו -40 דקות. נסו כרוב קייג'ון, כרוב קייג'ון, ו כרוב קייג'ון (מתכונים דומים).

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)של andouille מתון או נקניק מעושן חריף אחרשל andouille מתון או נקניק מעושן חריף אחר6ריבס, קצוץ טרי או קפואהתזה של חומץ תפוחיםהתזה של חומץ תפוחים1(חוֹרֶף)טפטוף בייקון או חמאהטפטוף בייקון או חמאה3(יכול להיות או להרחיק)בוליון עוף או בשר או בסיס (כמו יותר טוב מרק בוליון)בוליון עוף או בשר או בסיס (כמו יותר טוב מרק בוליון)1ראש בינוניכרוב, חצוי, cored ופרוסכרוב, חצוי, cored ופרוס0(יכול להיות או להרחיק)תיבול Cajun, או לטעוםתיבול Cajun, או לטעום283אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות חתוכות לקוביות עם צ'ילי ירוק (כמו רוטל), ללא ציורעגבניות חתוכות לקוביות עם צ'ילי ירוק (כמו רוטל), ללא ציור1גדולגזר, מגורד וחתוך לקוביותגזר, מגורד וחתוך לקוביות1מעקב(צלעות) של סלרי, קצוץ(צלעות) של סלרי, קצוץ1(יכול להיות או להרחיק)מים חמים (100°F)מים חמים (100°F)11 קילו קישואים,פטרוזיליה מיובשתפטרוזיליה מיובשת2(יכול להיות או להרחיק)שום קצוץשום קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל ירוק קצוץפלפל ירוק קצוץ227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר טחון או בקרבשר חזיר טחון או בקר6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי, לפי הטעםמלח כשר ופלפל שחור סדוק טרי, לפי הטעם2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ1גדולתפוחי אדמה, קלופים וחתוכים לקוביותתפוחי אדמה, קלופים וחתוכים לקוביות1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן

יין מומלץ: אלברינו, יין ורדים, סוביניון בלאן

Cajun עובד ממש טוב עם אלברינו, יין רוזה, וסוביניון בלאן. יינות אלכוהול נמוכים אלה ישלימו את החום במנות cajun מתובלות, במקום להפוך את הפה לשרוף יותר. אתה יכול לנסות Doelas Rias Baixas Albarino. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ -20 דולר לבקבוק.
Doelas Rias Baixas Albarino
Doelas Rias Baixas Albarino
פריך, נקי וטרי! פרי ארומטי המתבסס על חומציות מאוזנת היטב. החיך מציע הערות של פירות הדר ואבן, עשבי תיבול ומגע מינרלי נעים על הגימור. מורכב, מרענן ובנוי לאוכל.