קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות12
מגזין

תבשיל ניוקי

תבשיל ניוקי
תבשיל ניוקי עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 36 גרם חלבון 44 גרם של שומן, וסך הכל 743 קלוריות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מתכון זה מהמתכונים שלי יש 1 אוהדים. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. הסתיו יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם ניוקי, נקניק חזיר טחון, תיבול, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. מתכון זה אופייני למטבח הים תיכוני. מתכונים דומים: תבשיל ניוקי, תבשיל ניוקי אפוי עם בייקון, ו תבשיל ניוקי גביני עם חזיר ואפונה.

הוראות

1
נקניק חום במחבת מעל חום בינוני; לנקז. בינתיים, לבשל ניוקי על פי הוראות החבילה; ניקוז. בתבשיל 2 ליטר משומן, לשלב את כל החומרים למעט כוס אחת גבינה.
מרכיבים שתצטרך
ניוקיניוקי
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
תבשיל קדרהתבשיל קדרה
1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)1/4 כוס קשיו נא (לא חובה)
2
אופים, חשוף, ב 350 מעלות במשך 25 דקות, או עד מחומם דרך. למעלה עם שאריות גבינה ואופים במשך 10 דקות נוספות, או עד גבינה מותכת.
מרכיבים שתצטרך
רוטב חמוציות, להגשהרוטב חמוציות, להגשה
ציוד שתשתמש בו
1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור1/3 כוס Crisco® שמן צמחי טהור

יין מומלץ: קיאנטיname, Trebbiano, ורדיקיו.

ניוקי עובד ממש טוב עם קיאנטי, טרביאנו וורדיקיו. האיטלקים יודעים לאכול והם יודעים יין. Trebbiano ו-Verdicchio הם יינות לבנים איטלקים המשתייכים היטב לדגים ולבשר לבן, בעוד קיאנטי הוא יין איטלקי אדום נהדר עבור מנות כבדות יותר, נועזות יותר. אתה יכול לנסות Castello di Monsanto Il Poggio קיאנטי Classico Riserva. מבקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ 40 דולר לבקבוק.
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
Castello di Monsanto Il Poggio Chianti Classico Riserva
נולד בכרם "Il Poggio" (5.5 חה, 310 מטרים a.s.l.) שממנו בשנת 1962, זה לקח את שמו: זהו Cru קלאנטי הראשון Classico. עשוי 90% Sangiovese ו 7% Canaiolo ו 3% Colorino, זה הגילאים 20 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי. היום הוא מייצג את המוצר היוקרתי ביותר של החברה, מוערך בכל רחבי העולם. הוא מיוצר רק בצירים הטובים ביותר. החברה בחרה לשמור כמות ניכרת של בקבוקי יין זה במרתף להיות הארכיון הקבוע, מסוגל לספר את ההיסטוריה של Castello di Monsanto