קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות8
מגזין

תבשיל צ'ילי ירוק פואבלו

תבשיל צ'ילי ירוק פואבלו
תבשיל צ'ילי ירוק פואבלו לוקח בערך 1 שעה ו -15 דקות מתחילתו ועד סופו. והוא מתאים להגשה ל 10 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 380 קלוריות, 19 גרם חלבון, ו 22 גרם שומן. אם יש לכם סלרי, מרק עוף, אורגנו וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה הוא במחיר סביר מתכון לחובבי אוכל אמריקאי. זה עובד היטב כמנה עיקרית. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור אוהדי סופרבול אמריקאי. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן וללא חלב דיאטה. עם כפית ציון 52%, המנה הזו מוצקה. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: פובלו צ'ילי ירוק, תבשיל דלעת פואבלו, ו תבשיל צ'ילי ירוק.

הוראות

1
בתנור הולנדי גדול משחימים מחצית מהחזיר בכל פעם בשמן.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מוסיפים את שאר החומרים. מכסים ומבשלים במשך שעה 1 או עד חזיר הוא רך.
מרכיבים שתצטרך
2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות2 (1 1/4 פאונד) שקדי חזיר קצוצים לגמרי, חתוכים ל-8 חתיכות

יין מומלץ: קאווה, שיראז, Grenache

קאווה, שיראז וגרנאש הם בחירה מצוינת לצ ' ילי. לאדומים העסיסיים האלה אין יותר מדי טאנין (חשוב למאכלים חריפים), אבל יין מבעבע כמו קאווה יכול לאלף את החום אפילו טוב יותר. המערות רוג ' ר גולארט גראן רזרבה קאווה עם דירוג 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 22 דולר לבקבוק.
מערות רוג ' ר גולארט גראן רזרבה קאווה
מערות רוג ' ר גולארט גראן רזרבה קאווה
היין המשמש לייצור קאווה נבחר בזהירות רבה והוא נתון לתקופת הזדקנות מינימלית של ארבע שנים. לאחר 24 חודשים-ופעם בשנה-הבקבוקים בהזדקנות כפופים לטכניקת דספלאסק, המורכבת מניעור הבקבוקים על מנת להומוגניזציה של השמרים ולקבל מיצוי גדול יותר מבחינת הפוטנציאל הארומטי והטעם שלהם, על פני יותר מ-48 חודשי ההזדקנות שלהם. התוצאה היא קאווה עדינה עם צבע צהוב חיוור, גוונים זהובים בהירים, וניצוץ מדהים, כמו גם זרי פרחים מעניינים, מורכבים וחזקים.תערובת: 60% קסאר-לו, 20% מקבאו ו -20% פרלדה