קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות8
ציון בריאות84
מגזין

תבשיל צמחוני מרוקאי

תבשיל צמחוני מרוקאי
תבשיל צמחוני מרוקאי עשוי להיות מתכון טוב להרחבת רפרטואר ההר ד ' אובר שלך. צופה בדמות שלך? ואינו מכיל גלוטן,, ללא חלב, לקטו אובו צמחוני, מתכון טבעוני יש 179 קלוריות, 6 גרם חלבון, ו 3 גרם שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. אם יש לך מלח, כוסברה טחונה, גזר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול להכין אותו. זה מושלם עבור סתיו. 12 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 50 דקות. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון כף של 99%, וזה נהדר. מתכונים דומים: תבשיל מרוקאי צמחוני, תבשיל מרוקאי צמחוני, ו תבשיל מרוקאי צמחוני.

הוראות

1
בתנור הולנדי מטגנים בצל בשמן עד שהוא רך.
מרכיבים שתצטרך
בצלבצל
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
להוסיף תבלינים ומלח; לבשל 1 דקה יותר.
מרכיבים שתצטרך
תבליניםתבלינים
מלחמלח
3
מערבבים פנימה את המים, הדלעת, תפוחי האדמה, הגזר והעגבניות. מביאים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, למשך 15-20 דקות או עד שתפוחי האדמה והדלעת כמעט רכים.
מרכיבים שתצטרך
תפוח אדמהתפוח אדמה
עגבנייהעגבנייה
גזרגזר
סקוושסקווש
מיםמים
4
מוסיפים קישואים ושעועית גרבנזו; מחזירים לרתיחה. מנמיכים את האש; מבשלים, לא מכוסים, במשך 5-8 דקות או עד שהירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
חומוסחומוס
ירקירק
קישואיםקישואים

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

ניתן לשלב את אנטיפסטי עם יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. אתה יכול לנסות לארמנדייה-ברנייה קו רוחב נוסף ברוט. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.8 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-55 דולר לבקבוק.
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
לארמנדיאר-ברניאר קו רוחב אקסטר ברוט
כרמים ממוקמים בוורטוס, אוגר, אוויזה, קרמנט, המהווים קו קרוב למרידיאן ה -4. קו האורך הוא 60% יין בסיס מהוינטג ' 2009 המותסס בנירוסטה ו -40% יין מילואים מפודרה ואלון ניטרלי. 100% שרדונה התיישן על השקיות למעלה משנתיים ומינון של 4 גרם לליטר.