קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות4
ציון בריאות55
מגזין

תבשיל קארי קטיפתי קל עם עוף ואורז

תבשיל קארי קטיפתי קל עם עוף ואורז
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל עוף קארי קל ותבשיל אורז. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 561 קלוריות, 44 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %37 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. רק מעטים מאוד אהבו את המנה ההודית הזו. אם יש לכם אבקת קארי, גזר, אורז, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב האפונה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח תות קלי קלות כקינוח. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 30 דקות. מתכונים דומים: קארי עוף קשיו קרמי קל, עוף קארי קרמי עם אורז צהוב, ו תבשיל עוף ואורז מוקרם.

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ הם בחירות נהדרות עבור הודי. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. אתה יכול לנסות Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר). מבקרים די אוהבים את זה עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
רעננות מבריקה מחמיאה לטעמים הפריכים והיבשים של אשכוליות, תפוחים ופלפל לבן בגרונר האוסטרי המצטיין הזה. היין המושלם לימי חוף, ימי פיקניק, וכל יום.