קושימומחה
מוכן ב40 דק.
מנות4
ציון בריאות42
מגזין

תירס גולמי, ארוגולה וסלט פקורינו עם חזה עוף בגריל

תירס גולמי, ארוגולה וסלט פקורינו עם חזה עוף בגריל
תירס גולמי, ארוגולה וסלט פקורינו עם חזה עוף בגריל נטול גלוטן, ומספק כ 4 מנות. במנה עיקרית זו יש 489 קלוריות, 22 גרם חלבון ו 30 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %31 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם ארוגולה, עלי מרווה, מלח כשר ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום העצמאות. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. נסו עוף בגריל Paillard עם ארוגולן פקורינו מגולח, סלט ארוגולה עם עוף בגריל, תירס, עגבניות וכחול, ו סלט ארוגולה עם עוף בגריל, תירס, עגבניות וגבינה כחולה (מתכונים דומים).

הוראות

1
הכן מחבת גריל או גריל. מתבלים את שני צידי העוף עם שפשוף תבלינים, מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבת גרילמחבת גריל
גרילגריל
2
צחצח את חזה העוף משני הצדדים בשמן זית. גריל צד העור למטה, עד משחימים היטב מבושל דרך, על 8 דקות בכל צד.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
3
בזמן שהעוף מתבשל, תכיני את הסלט.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
4
מערבבים את גרעיני התירס, ארוגולה ואורגנו בקערה.
מרכיבים שתצטרך
גרעינים תירסגרעינים תירס
ארוגולהארוגולה
אורגנואורגנו
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
5
מוסיפים כמות רצויה של ויניגרט הדרים, לזרוק, ומתבלים עם מלח ופלפל. עם מקלף ירקות, לגלח את פקורינו על הסלט. לזרוק בקלילות.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
ויניגרטויניגרט
ירקירק
פקורינופקורינו
ציוד שתשתמש בו
קולףקולף
6
חותכים עוף לחתיכות בגודל ביס, מניחים על גבי סלט ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
7
טוסט זרעי שומר, זרעי כוסברה, פלפל במחבת קטנה, כבדה על חום בינוני. כאשר שומר הופך חום בהיר, לעבוד במהירות ולהוסיף את פתיתי פלפל אדום, ולזרוק. מיד להפוך את תערובת התבלינים על צלחת כדי להתקרר. שים תערובת בבלנדר עם אבקת צ ' ילי, מלח, וקינמון להתמזג עד התבלינים הם הקרקע שווה. אם יש לך טחנת תבלינים קטנה או מטחנת קפה המוקדש שחיקה תבלינים, לטחון רק את השומר, כוסברה, פלפל, פתיתי צ ' ילי.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
זרעי כוסברה שלמהזרעי כוסברה שלמה
אבקת צ ' יליאבקת צ ' ילי
זרעי שומרזרעי שומר
פלפלפלפל
כוסברה.כוסברה.
קינמוןקינמון
קפהקפה
שומרשומר
פלפלפלפל
תבליניםתבלינים
טוסטטוסט
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר
מחבתמחבת
8
יוצקים לתוך קערה ולזרוק עם שאר החומרים. שמור את תערובת התבלינים בצנצנת זכוכית במקום קריר ויבש, או להקפיא.
מרכיבים שתצטרך
תערובת תיבולתערובת תיבול
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
9
חותכים וזורקים את קצות הגבעול של 2 תפוזים.
מרכיבים שתצטרך
כתוםכתום
10
חותכים לרבעים, לחתוך את הליבה, ולשלוף זרעים.
מרכיבים שתצטרך
זרעיםזרעים
11
מניחים בבלנדר או מעבד מזון. לסחוט את המיץ מן התפוז הנותר לתוך הבלנדר ולהוסיף את הבצל האדום, מרווה, מלח ופלפל. דופק ולאחר מכן למזג את הפרי עד חלקה ככל האפשר. עם ריצת המכונה, מוסיפים את שמן הזית בזרם דק ויציב. הויניגרט יהיה עבה כמו מיונז. אם זה עבה מדי, עם המכונה עדיין על, רזה עם קצת מים חמים. טעם לתיבול. מכסים ומקררים עד 3 ימים. אם ויניגרט מפריד, לנער אותו בצנצנת או להחזיר אותו לבלנדר להתמזג עד חלקה שוב.
מרכיבים שתצטרך
ויניגרטויניגרט
מיונזמיונז
שמן זיתשמן זית
בצל אדוםבצל אדום
תיבולתיבול
כתוםכתום
פלפלפלפל
פירותפירות
מיץמיץ
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
מיםמים
מרווהמרווה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
בלנדרבלנדר

מרכיבים

7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקארוגולה ארוזהארוגולה ארוזה2עצם בכל חזה עוף, חצויעצם בכל חזה עוף, חצוי28אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/4 כוס אבקת צ'ילי1/4 כוס אבקת צ'ילי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זרעי כוסברהזרעי כוסברה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגרעיני תירס טריים לחלוטין (כ 3 אוזניים)גרעיני תירס טריים לחלוטין (כ 3 אוזניים)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים2(יכול להיות או להרחיק)עלי מרווה טריים קצוציםעלי מרווה טריים קצוצים2(חוֹרֶף)קינמון טחוןקינמון טחון2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית כתית מעולהשמן זית כתית מעולה3smallsתפוזיםתפוזים2(יכול להיות או להרחיק)עלי אורגנו טריים קצוצים בצפיפותעלי אורגנו טריים קצוצים בצפיפות43אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פקורינופקורינו1(יכול להיות או להרחיק)פלפל טחון טריפלפל טחון טרי1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'תפוחי אדמה רדומים, חתוכים לחתיכות בגודל 1 אינץ'1בצל אדום, טחוןבצל אדום, טחון2(יכול להיות או להרחיק)שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות11 קילו קישואים,1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי