קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות6
ציון בריאות21
מגזין

a עבור הצטננות מגעיל: מרק טיפה ביצה עם ברווז

a עבור הצטננות מגעיל: מרק טיפה ביצה עם ברווז
המתכון a המתכון הזה מכסה %28 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור סתיו. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לך ביצים, זנגביל ידית, שמן קוקוס, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו מרק ברווז, תירס וכרוב ביצת טיפה, חתיכות מגעיל: לשון ברווז, ו הקטעים המגעילים: כבד ברווז (מתכונים דומים).

הוראות

1
ממיסים שמן קוקוס בסיר כבד תחתית מעל להבה גבוהה למדי וזורקים פנימה בשר ברווז פרוס. מערבבים ומטגנים את בשר הברווז בשמן קוקוס עד מבושל דרך, על ארבע עד חמש דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
מעבירים את בשר הברווז לצלחת ומוסיפים פטריות, זנגביל, גזר ושאלות לסיר, ערבוב לעתים קרובות עד שהם משחררים את הארומה שלהם.להחזיר בשר ברווז מבושל לסיר ויוצקים שני ליטרים לתוך הסיר. מביאים לרתיחה ומבשלים במשך עשרים דקות.להגביר את החום ולהביא את המרק לרתיחה מהירה.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים ביצים מוכות לתוך הסיר בנחל דק מאוד, מערבבים את המרק ומערבבים את המרק לפני לקישוט עם בצל ירוק פרוס דק.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו Riesling הן בחירות נהדרות עבור אסיה. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Indaba Chenin Blanc עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.