קושימומחה
מוכן ב12 שעות, 55 דק.
מנות4
ציון בריאות28
מגזין

Cacao Nibs לשפשף על Tri טיפ או סטייק חצאית

Cacao Nibs לשפשף על Tri טיפ או סטייק חצאית
Cacao Nibs לשפשף על Tri קצה או סטייק חצאית עשוי להיות רק המרינדה שאתה מחפש. מנה אחת מכילה 494 קלוריות, 59 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. אם יש לכם סוכר חום, טרי קצה צלי, allspice הקרקעוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דיאט. זמן הכנת המתכון כ 12 שעות ו-55 דקות. נסו שייק קוקוס רימון עם קקאו ניבס, פאדג'מוקה קל עם Cacao Nibs, ו פנקייק חלבון מושלם (עם או בלי Cacao Nibs) (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את כל החומרים למעט צלי, בקערה של מעבד מזון, מטחנת תבלינים, או מרגמה ועלי. לטחון עד nibs לפרוץ חלקיקים בגודל של גרגרי חול גדולים. השתמש מיד או לאחסן בצנצנת מכוסה היטב עד 1 חודש.
מרכיבים שתצטרך
דגניםדגנים
ציוד שתשתמש בו
מרגמה ועלימרגמה ועלי
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
2
לשטוף וללטף את הצלי יבש עם מגבות נייר. בנדיבות לכסות את הבשר עם לשפשף לעטוף בנייר כסף או פלסטיק לעטוף. הצלי יכול להשרות לילה במקרר.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
עוטףעוטף
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום
3
הסר את הצלי מהמקרר ולהביא לטמפרטורת החדר. בינתיים, תדליק את הגריל. הכן את הגריל לבישול עקיף, עם הגחלים משני הצדדים.
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
4
מניחים את הבשר על הגריל, צד שומן למעלה, לא ישירות על הגחלים. טמפרטורת הגריל הפנימית צריכה להיות בין 275 ל 300 מעלות F. גריל הבשר במשך 40 דקות. בדוק את הטמפרטורה הפנימית עם מדחום קריאה מיידית. עבור בשר נדיר בינוני, להסיר מן הגריל כאשר מדחום רושם 125 מעלות F.
מרכיבים שתצטרך
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מדחום מטבחמדחום מטבח
גרילגריל
5
תן לצלי לשבת, מכוסה באופן רופף בנייר כסף, במשך כמה דקות לפני חיתוך.
ציוד שתשתמש בו
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום