קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות17
סוגי מאכליםתוספות
אירועים4 ביוליקיץ
מגזין

Hoppin 'עוגות ג' ון עם עגבניות בגריל וסלסה אפונה שחורה עיניים

Hoppin 'עוגות ג' ון עם עגבניות בגריל וסלסה אפונה שחורה עיניים
Hoppin 'עוגות ג' ון עם עגבניות בגריל וסלסה אפונה שחורה עיניים יכול להיות רק מקסיקני מתכון שאתה מחפש. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 355 קלוריות, 14 גרם חלבון ו 12 גרם שומן. והוא יספק כ 12 מנות. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. גשו לסופר וקנו פלפל, מרז'ורם, עגבנייה צלויה וסלסה עם עיניים שחורות, ועוד מספר מצרכים לעשות היום. עם כפית ציון של 36% המנה הזאת לא כל כך מדהימה. נסו Hoppin ' ג'ון-אורז ואפונה שחורה עיניים, בישול איטי הופין ג'ון עם נקניק: אפונה Easy Black Eyed, ו עוגות אפונה שחורות עיניים עם רוטב חמוציות - אדום (מתכונים דומים).

הוראות

1
מרק מבשלים בסיר גדול.
מרכיבים שתצטרך
2
מחממים שמן זית על אש בינונית גבוהה בסיר בינוני; מוסיפים אורז ו 1/2 כפית מלח, ומערבבים כ 2 דקות או עד שהאורז הופך שקוף. להפחית את החום בינוני, ולהוסיף על מרק חם 1/2 כוס, ערבוב עד הנוזל נספג. חזור על הנוהל עם מרק שנותר, 1/2 כוס בכל פעם. מבשלים 25 דקות או עד אורז מבושל אבל מוצק.
מרכיבים שתצטרך
3
לבשל אפונה על פי הוראות החבילה; לנקז.
מרכיבים שתצטרך
4
מוסיפים אפונה, הנותרים 1 כפית מלח, בצל, הבא 7 מרכיבים אורז, ומערבבים עד מעורב ביסודיות.
מרכיבים שתצטרך
5
טופס תערובת כוס 1/3 לתוך עוגה עגולה 2 אינץ 'על 3/4 אינץ' עבה. חזור לעשות על 11 עוגות יותר.
6
מניחים פירורי לחם על צלחת, ומגלגלים עוגות למעיל. לנער את פירורי לחם עודף.
מרכיבים שתצטרך
7
מחממים חצי מהשמן במחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה. מבשלים חצי מהעוגות 4 עד 5 דקות בכל צד או עד חום זהוב.
מרכיבים שתצטרך
8
מסננים עוגות על מגבת נייר, מעבירים לתבנית אפייה ומניחים בתנור חם.
9
מוסיפים שמן שנותר, וחוזרים על התהליך עם העוגות הנותרות.
מרכיבים שתצטרך
10
מגישים חם עם עגבניות בגריל וסלסה אפונה שחורה עיניים.
מרכיבים שתצטרך
11
* למטרות בדיקה, השתמשנו Panko עבור פירורי לחם יפניים.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז Arborioאורז Arborio2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאפונה שחורה קפואהאפונה שחורה קפואה12ריבס, קצוץ טרי או קפואעגבניות בגריל וסלסה אפונה שחורה עינייםעגבניות בגריל וסלסה אפונה שחורה עיניים1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפירורי לחם יפנייםפירורי לחם יפניים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת צ'דר מגוררת או chèvreגבינת צ'דר מגוררת או chèvre2(יכול להיות או להרחיק)מרז'ורם טרי קצוץמרז'ורם טרי קצוץ1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1פלפל jalapeño, cored, זרע, וקוביותפלפל jalapeño, cored, זרע, וקוביות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות0פלפל אדום, cored, זרע, וקצוץפלפל אדום, cored, זרע, וקצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל אדום קטן, חתוך לקוביות (אודותבצל אדום קטן, חתוך לקוביות (אודות1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן קנולה או חריע, מחולקשמן קנולה או חריע, מחולק2(יכול להיות או להרחיק)מלח ים, מחולקמלח ים, מחולק9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף או מרק ירקותעוף או מרק ירקות

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. אתה יכול לנסות Fess פרקר סנטה ברברה ריזלינג. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 15 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.