קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות4
ציון בריאות3
דיאטותללא גלוטן
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

אגס סאנדיי

אגס סאנדיי
תשכחו לצאת לאכול או להזמין טייק אאוט בכל פעם שאתם חושקים באוכל דרומי. נסו להכין סונדי אגס בבית. מתאים ל-4 מנות. חלק אחד של המנה הזו מכיל כ -3 גרם חלבון , 7 גרם שומן ובסך הכל 370 קלוריות . זה עובד הכי טוב כקינוח, והוא נעשה תוך 10 דקות בערך. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה ללא גלוטן . אם יש לכם אגוזי פקאן, סירופ שוקולד, דובדבני מרשינו ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. בכל השיקולים החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 37% . הציון הזה לא כל כך מדהים. סוכריות אגסים , כוסות אגס וסנדי אגסים מוקפצים דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מניחים כל חצי אגס בצלחת הגשה.
מרכיבים שתצטרך
כגון קומיקס או בארטלט, מקולף, מגורה ופרוס 1/כגון קומיקס או בארטלט, מקולף, מגורה ופרוס 1/
2
מזלפים תוספת קרמל וסירופ שוקולד.
מרכיבים שתצטרך
רוטב קרמלרוטב קרמל
5 כפות סירופ תותים5 כפות סירופ תותים
3
מפזרים אגוזים.
מרכיבים שתצטרך
(יותר אם רוצים עקביות דקה יותר)(יותר אם רוצים עקביות דקה יותר)
4
מקשטים בקצפת ודובדבן.
מרכיבים שתצטרך
סבבי לחם קצרסבבי לחם קצר
12 אונקיות דובדבנים טריים או קפואים12 אונקיות דובדבנים טריים או קפואים

יין מומלץ: קרם שרי, משקה אלכוהולי, קטגוריית מוצרי מזון, (ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות), אבקת זרעי אהבה, קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת, יציאה, יין קינוח, מוסקטו, Moscato Dasti

ניתן לשלב סונדי עם שרי שמנת, משקה אלכוהולי וקטגוריית מוצרי מזון. כלל נפוץ של זיווג יין הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים הולכים היטב עם מוסקטו ד'אסטי, קינוחים אגוזים עם שמנת שרי וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא Iron Horse Wedding Cuvee. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-39 דולר.
קיווי לחתונה של סוס ברזל
קיווי לחתונה של סוס ברזל
זוהי הבועה הרומנטית ביותר של איירון סוס. אנו מתארים אותו כמסוכן, קל להפליא לשתייה, פרי קדימה, יבש ואלגנטי, עם בועות זעירות וסיומת ארוכה להפליא.