קושיבינוני
מוכן ב30 דק.
מנות24
ציון בריאות3
מגזין

אגרוף ריבס

אגרוף ריבס
אגרוף ריבס עשוי להיות מתכון טוב להרחבת קופסת המתכונים למשקה שלך. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 0 גרם שומן, ובסך הכל 181 קלוריות. מתכון זה משמש 24. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם מיץ לימון, סודה לימון-ליים, תרכיז מיץ תפוזים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זה יכול להיות מהנה בכל עת, אבל זה טוב במיוחד עבור יום האם. מתכון זה מן הטעם של הבית יש 1 אוהדים. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 30 דקות. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וידידותי לפודמפ דיאטה. אם ניקח בחשבון את כל הגורמים, המתכון הזה מרוויח ציון מדהים של 32%, וזה לא כל כך יוצא דופן. אגרוף הדרים ריבס, רוזי ריבס אגרוף, ו אגרוף ריבס ורוד דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בסיר כבד מביאים לרתיחה ריבס, סוכר ומים. מרתיחים במשך 15 דקות; מגניב ומתח. מערבבים פנימה מיצי תפוזים ולימון. תירגע. עבור כל מנה, לשלב 1/2 כוס סירופ ריבס ו 12 עוז. סודה.
מרכיבים שתצטרך
ריבס טרי, ועוד לקישוטריבס טרי, ועוד לקישוט
מלח דק, לשולי הכוסותמלח דק, לשולי הכוסות
קליפות מלימוןקליפות מלימון
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
תערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיקתערובת תיבול סטייק, המותג המועדף Montreal Steak Seasoning של מקורמיק
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
מגישים בכוס צוננת.