קושיקל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות75
מגזין

אומצות סלמון צלוי

אומצות סלמון צלוי
צריך ללא גלוטן, חלב חינם, ואת כל 30 המנה העיקרית? סטייק סלמון צלוי יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 28 גרם חלבון 9 גרם של שומן, וסך הכל 218 קלוריות. לך לחנות ותביא חרדל דיז'ון, פטרוזיליה, רוטב ווסטרשייר ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 25 דקות. נסו סטייק סלמון צלוי עם עגבניות, בצל וטרגון, סטייקים צלויים, ו סטייקים צלויים (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. יקב טיילר סנטה ברברה שרדונה מחוז עם 4.1 מתוך 5 דירוג כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 30 דולר לבקבוק.
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
יקב טיילר סנטה ברברה קאונטי שרדונה
2015 הביא את הבציר המוקדם של העשור עד כה. לאחר הבציר הגדול של 2013 ו-2014 והבצורת המתמשכת, הגפנים יוצרות חלק קטן מהפרי מהשנתיים הקודמות. הם היו למטה כ 30% בסך הכל אבל התוצאה הייתה איכות יוצאת דופן יינות עמוקים, חזקים עם חומציות רבה. פרי הדר, אניס, תמיסת מלח ואנרגטי.